خبرهای داغ:
پایان ثبت‌نام در آزمون ملی حفظ و مفاهیم قرآن کریم؛

نام نویسی 7214 نفر در آزمون قرآن کریم از آذربایجان شرقی

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از نام نویسی 7214 نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۶۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حسین عزیزعلی  گفت: ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که از 18 آذر ماه آغاز شده بود پس از دو مرحله تمدید با استقبال پرشور قرآنیان به ایستگاه پایانی خود رسید.

وی افزود: براساس آمار مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه 7214 نفر از آذربایجان شرقی برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم نام نویسی کرده اند.

عزیزعلی با بیان اینکه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در قالب چهار موضوع ترجمه و مفاهیم، حفظ و معارف اهل بیت(ع) برگزار می شود، افزود: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم علاوه بر شیوه کتبی و شفاهی به صورت الکترونیکی نیز برگزار می شودکه این موضوع از مزیت های این دوره به حساب می آید.

رئیس اداره امور قرآنی به بیشترین آمار نام نویسی در شهرستان های استان اشاره کرد و افزود: تبریز،  آذرشهر و  مرند در صدر بیشترین ثبت نام کنندگان در این آزمون به حساب می آیند..

عزیزعلی بیان کرد : فقط در مقطع ابتدایی آزمون به صورت شفاهی خواهد بود و در سایر مقاطع آزمون به صورت کتبی می باشد.

وی ادامه داد آزمون کتبی تمامی رشته ها روز پنج شنبه دهم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها