خبرهای داغ:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر 103 طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان سمنان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۶۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سید حسن میرعماد در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این تعداد پروژه کشاورزی با صرف بیش از 854 میلیارد و 173 میلیون ریال آماده بهره‌برداری رسمی شده است.
وی عنوان کرد: از مجموع این 103 پروژه که قرار است به مناسبت دهه فجر امسال در حوزه کشاورزی و دامداری استان سمنان افتتاح شود؛ 75 طرح آن از پروژه‌های عمرانی است.
به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، این 75 پروژه عمرانی بخش کشاورزی استان سمنان با صرف بیش از 220 میلیارد و 639 میلیون ریال اعتبار تکمیل و آماده افتتاح‌شده است.
میرعماد به افتتاح هشت پروژه تولیدی و اقتصادی بخش کشاورزی و دامداری در استان سمنان به مناسبت دهه فجر امسال و در قالب این 103 پروژه اشاره و تصریح کرد: این پروژه‌ها نیز با سرمایه‌گذاری 633 میلیارد و 534 میلیون ریالی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی آماده افتتاح‌شده است.
وی اضافه کرد: با افتتاح این طرح‌ها برای 349 نفر به‌صورت مستقیم و برای 539 نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجادشده و 297 خانوار استان سمنان از تسهیلات و منافع افتتاح آن بهره‌مند می‌شوند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه این 103 پروژه در همه شهرستان‌های استان سمنان افتتاح می‌شوند عنوان کرد: از این تعداد شاهرود با 38 طرح بیشترین و سرخه با 2 طرح کمترین سهم از مجموع پروژه‌های قابل‌افتتاح بخش کشاورزی استان سمنان به مناسبت دهه فجر را دارد.
میرعماد تعداد پروژه‌های قابل‌افتتاح عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی و دامداری در شهرستان‌های سمنان، گرمسار، دامغان، میامی، مهدی‌شهر و آرادان به مناسبت دهه فجر امسال را نیز به ترتیب 9، 9، 18، 11، 11 و 6 پروژه عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها