شهر زنجان با توجه به سطح قابل توجه بافتهای فرسوده و جمعیت ساکن در آن نیازمند توجه و رسیدگی جدی است.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۷۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار زنجان در نشست استانداران و شهرداران کشور در جلسه ستاد ملی  بازافرینی بافتهای شهری  با اشاره به شرایط جمعیتی شهر زنجان، گفت: شهر زنجان با توجه به سطح قابل توجه  بافتهای  فرسوده و جمعیت ساکن در آن نیازمند توجه و رسیدگی جدی است.

مسیح‌الله معصومی به سایتها و زمینهای متعلق به سازمان‌ها و نهادها شامل زمین‌های بلا استفاده در شهر زنجان اشاره کرد و افزود: این زمین‌ها که اکثرا در بافت فرسوده یا حاشیه آنها واقع شده  است، مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه همین زمین‌‌های متروکه در عین حال ظرفیت بسیار خوبی به جهت ساماندهی بافتهای فرسوده خواهند داشت، اظهار داشت: باید شرایط لازم برای استفاده از این زمین‌ها فراهم شود تا بهتر بتوانیم اقدامات توسعه‌ای را در شهر زنجان انجام دهیم.

شهردار زنجان از دکتر نهاوندیان معاون رئیس جمهور خواست، دستورات لازم را برای تعیین تکلیف این زمین‌ها صادر کند تا شهرداری نیز اقدامات لازم را برای استفاده بهینه از آنها به عمل آورد.

گفتنی است، نشست  استانداران و شهرداران مراکز استانهای کشور در جلسه ستاد ملی بازآفرینی با حضور دکتر نهاوندیان معاون رئیس جمهور و دکتر افشانی معاون وزیر کشور مهندس ترکان مشاور رئیس جمهور، مهندس تابش رئیس سازمان بنیاد مسکن و دکتر نجفی شهردار تهران در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

 

ارسال نظرات