خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ما در انتظار رویت خورشید عدالت گستر هستیم که انقلاب اسلامی فجر صادق آن خورشید عدالت گستر است. ما به فضل خداوند در بین الطلوعین قرار داریم و بیچاره آن کسی که در بین الطلوعین بخوابد و دچار غفلت شود.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۸۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام و جشن آغاز دهه فجر در جمع مردم بیرجند اظهارداشت: قرن های متوالی بعد از غیبت امام عصر(عج) آزادگان آمدند و رفتند اما تشکیل حکومت اسلامی نشد و خداوند اراده فرمود این مهم با دستان قدرتمند امام بزرگوار ما رقم بخورد.

 وی با بیان اینکه امام مردمانی همچون شما لازم داشت افزود: اگر مردم پای کار امام نباشند می شود خانه نشینی و شهادت امام بین دو نهر آب پس همراهی امت برای موفقیت امام در عرصه جامعه شرط است و در این دوران این اتفاق افتاد هم  امام قدر مردمش را دانست و هم امت قدردان امامشان بودند و به همین واسطه خداوند عزت، آبرو و شرف را به این انقلاب و سرزمین عطا فرمود.

غیب پرور خاطرنشان کرد: پیرمردها  و میانسالها قبل از انقلاب یادشان هست حقیقتا کشوری عقب مانده بودیم در کشوری که جابه جایی رئیس دانشگاه تهران را شاه می بایستی از سفیر آمریکا در ایران اجازه بگیرد. صنعت و استقلال سیاسی نداشتیم و حتی در جنبه های دفاعی که بزرگترین ارتش منطقه بودیم اما یک تکنسین آمریکا به مراتب از ژنرال ارتش شاهنشاهی دستش بازتر بود.

مدیریت جامعه در پناه دین خدا هنر امام بود

وی ادامه داد: امام با انقلاب اسلامی ورق را برگرداند. هنر امام زیاد بود اما در یک کلمه امام انسان امروز را با خدا آشتی داد و فطرت های پاک مردم یک بار دیگر متوجه خداپرستی شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: اینکه می توان جامعه را در پناه دین خدا مدیریت کرد هنر امام بود و امروز گذشته از برخی مشکلات داخلی مردم می دانند با شرف و عزت در عالم سرمان را بالا گرفتیم .

وی ابراز داشت: امروز ندا، صلابت و پیام  انقلاب اسلامی همه اکناف عالم را درنوردیده و هرکسی در اقصی نقاط دنیا وقتی نام انقلاب می آید با احترام گردن خم می کند که یکی از وجوه مهم عزت ما ایستادگی در مقابل دشمن است.

 غیب پرور با بیان اینکه آن روزی که مقاومت، ایستادگی و مبارز بودن را در مقابل دشمنان از دست دهیم می بایست آن روز فاتحه انقلاب را خواند تاکید کرد: حتما باید اصرار داشته باشیم طبق کلام رهبری که فرمودند "جهاد کبیر" یعنی قدرت نه گفتن به دشمن، آمریکا و رژیم اشغالگر که به کمترین چیزی قانع هستند این است که اسلام و انقلاب و آثاری از عظمت انقلاب روی کره خاکی وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه  چه کسی شک دارد که برجام بهانه است و بیایند قدرت موشکی و دفاعی ما را مطرح کنند و حق و خوبی برای ما بخواهند تصریح کرد: آن روزی که دست از اسلام، قرآن و عترت برداریم آمریکایی ها و دنیای استکبار با ما کاری نخواهند داشت لذا قدر این عزت و شرف را می بایست بدانیم.

ایران گرانیگاه قدرت آزادی خواهان جهان است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران گرانیگاه قدرت آزادی خواهان جهان در اقصی نقاط عالم است گفت: اگر مردم لبنان و یمن ایستادگی میکنند و در سوریه آزادگان به فتح می رسند نگاهشان به انقلاب اسلامی است که این انقلاب شکوهمند هدیه  بزرگ  پرودگار عالم به انسانها است.

وی عنوان داشت: امام فرمودند ما در انتظار رویت خورشید عدالت گستر هستیم که انقلاب اسلامی فجر صادق آن خورشید عدالت گستر است. ما به فضل خداوند در بین الطلوعین قرار داریم و بیچاره آن کسی که در بین الطلوعین بخوابد و دچار غفلت شود.

غیب پرور متذکر شد: اگر خوابمان برد دشمن ما را با لگد بیدار می کند و خانه ما را تصرف خواهد کرد و هیثتی برای ما نخواهد گذاشت لذا می بایست قدردان نعمت انقلاب باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: قدردانی از انقلاب بخشی متوجه مردم است که وظیفه خودشان را خوب عمل کردند و در تمام مقاطع و بحران ها در صحنه بودند.

وی با تاکید بر اینکه عاقبت به خیری مسئولین در مردم داری است اظهارداشت: همه ما مسئولین باید قدردان مردم باشیم، شان نوکری مردم را باور کنیم و بدانیم که خادم و خدمتگزار مردم هستیم.

غیب پرور ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی مردم داری نکند دیگر از حرکت می ایستد چون راه شکوفایی انقلاب اسلامی در خدمت به مردم شرافتمند است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها