خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان آبیک بیان کرد: باید دستاوردهای انقلاب بر جوانان بازگو شود و باید بدانند با چه سختی ها و زحمت ها این انقلاب به دست ما رسیده است .
کد خبر: ۸۹۸۲۲۸۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج سید محمد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: چنین روزی امام راحل قدم به میهن اسلامی نهاد و تمام تاریکی ها و ظلم ها را که برروی مردم سایه انداخته بود برچید .
وی افزود: امام راحل مردم را از یوق استعمار داخلی و خارجی خارج کرد و مردم را ازاد کرد و به برکت وجود امام امروز کشور ما کشوری ازاد است .
حسینی بیان کرد: باید دستاوردهای انقلاب بر جوانان بازگو شود و باید بدانند با چه سختی ها و زحمت ها این انقلاب به دست ما رسیده است و ما شاهد روزی بودیم که استعمار و استکبار بر روی پیشرفت مردم سایه انداخته بودند و خوانین بر مردم حکومت می کردند ولی امروز خود مردم بر خودشان حکومت می کنند و با رای مستقیم و غیر مستقیم مردم مسئولین سرکار می ایند.
فرماندار شهرستان آبیک تصریح کرد: ما باید قدر این ازادی را بدانیم و به جوانان منتقل کنیم و این ایام فرصت خوبی برای حضور ما در بین جوانان است که با تشریح مسائل این عزیزان را از مکر دشمنان مصون کنیم .
وی خاطر نشان کرد: امروز امریکایی هایی که به ظاهر خیر خواه مدعی حمایت از بشریت را دارد با کمال بی رحمی کودکان بی گناه را بمباران می کنند .
این مقام مسئول افزود: جوانان باید این را بدانند که دشمنان اگر خیر خواه بودند چرا تحریم های فلج کننده ای را بر کشور ما از ابتدای انقلاب تحمیل کردند.
حسینی بیان کرد: دشمنان می دانند که از لحاظ نظامی نمی توانند بر ما تاثیر گذار باشند و به همین دلیل در جنگ های اقتصادی علیه مردم و انقلاب وارد شده اند
وی در خاتمه با اشاره به وضعیت علمی قبل از انقلاب بیان کرد: در عرصه های علمی یک روزی شرایط تحصیل برای جوانان ما نبود ولی امروز میبینیم نزدیک به ۵میلیون دانشجو در حال تحصیل هستند و جوانان باید بدانند که قبل از انقلاب جوانان در شهر هم قادر به تحصیل نبودند چه رسد به جوان روستایی که از امکانات به دور بودند.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها