استاندار زنجان همزمان با نخستین روز از دهه‌فجر، به شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره سفر می‌کند.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۹۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان صبح پنجشنبه همزمان با نخستین روز از دهه فجر با سفر به شهرستان ابهر در همایش فجر انقلاب اسلامی شهر هیدج حضور خواهد یافت.

در این همایش دکتر محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی کل کشور نیز به همراه استاندار زنجان و جمعی از مدیران شهرستان حضور خواهند داشت.

افتتاح هتل آپارتمان سالمندان هیدج و بهره برداری از طرح توسعه شرکت نساجی رازی ابهر از دیگر برنامه های مقام عالی استان در سفر به شهرستان ابهر خواهد بود.

استاندار زنجان در سفر به شهرستان ابهر، پارک بانوان حسین‌آباد و ۴پروژه شهرداری ابهر را نیز بطور همزمان افتتاح خواهد کرد.

اسداله درویش امیری ظهر روز پنجشنبه در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای شهرستان خرم‌دره با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق خواهد کرد.

بهره برداری از برج نوری در گلزار شهدای شهرستان خرم‌دره و نیز آغاز عملیات اجرایی ساختمان اطلاع‌رسانی گردشگران از دیگر برنامه های نماینده عالی دولت در استان طی سفر به شهرستان خرم‌دره خواهد بود.

کلنگ مجتمع تفریحی، گردشگری، ورزشی پارک آبی کسرای شهرستان خرم‌دره در سفر استاندار زنجان به این شهرستان در نخستین روز از هفته دولت به زمین خواهد خورد.

عملیات اجرایی پروژه احیای مسیر جاده ابریشم در خرم‌دره نیز با حضور مهندس درویش امیری در این شهرستان آغاز خواه شد.

بهره برداری از واحد سی تی اسکن بیمارستان بوعلی سینا در خرم‌دره نیز پایان بخش سفر یکروزه استاندار زنجان به این شهرستان خواهد بود.

ارسال نظرات