مراسم بزرگداشت 12 بهمن و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با رژه موتوری و خودرویی و همراهی اقشار مختلف مردم انقلابی در شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۳۰۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امروز همزمان با سالروز ورود تاریخی امام (ره) صدها موتور و خودرو نیروی انتظامی ، بسیج ، سپاه و تمامی ادارات و نهاد ها باحمل پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی و نصب تصاویر مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) در فارسان مسیر پنج کیلومتری گلزار شهدا به سمت میدان امام خمینی (ره) را رژه رفتند.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان گفت: انقلاب اسلامی نعمتی است که خداوند به ملت ایران عطا کرد و امروزه وظیفه همه پاسداری از انقلاب شکوهمند اسلامی است و باید دستاوردهای آن را برای رهائی مسلمانان جهان به جهان اسلام صادرکنیم.

جهانبخش یوسفی افزود: برای هر چه بهتر برگزاری برنامه‌های سالگرد سی نهمین دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ستادها در مرکز شهرستان ها و بخش‌های مختلف شهرستان تشکیل شده است.

وی بیان کرد: امسال برگزاری مراسم و برنامه های دهه پرشکوه فجر انقلاب اسلامی متفاوت‌تر و باشکوه تر از سالهای قبل در نقاط مختلف شهرستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات