خبرهای داغ:
نماینده اسبق مردم دامغان درمجلس شورای اسلامی:

دستاوردهای بزرگ انقلاب؛ خواب را بر چشم دشمنان حرام کرده است

نماینده اسبق مردم دامغان درمجلس شورای اسلامی گفت: دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، نظیر صنایع نظامی و موشکی؛ خواب را بر دشمن حرام کرده است.
کد خبر: ۸۹۸۲۳۰۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درمهدیشهر، حجت الاسلام حسن ملک محمدی نماینده اسبق مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در ویژه برنامه فجر فاطمی که به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و آغاز ایام الله دهه فجر در مسجد صاحب الزمان(عج) منطقه زیارت مهدیشهر برگزار شد، اظهار کرد: اگر می خواهیم حضرت زهرا(س) را بشناسیم باید به قرآن رجوع کنیم؛ چرا که قرآن معرف این بانوی دوعالم می باشد.

وی تصریح کرد: اولین سوره معرف حضرت زهرا(س)، سوره کوثر است و دومین سوره نیز احزاب می باشد و درسوره های مائده و شورا وآیاتی در سوره های دیگر، به معرفی زهرای اطهر پرداخته شده است.

نماینده اسبق مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما از کوثر قرآن درس می گیرم که جبهه کوثر در مقابل جبهه تکاثر ایستاده است، افزود: جبهه کوثر جبهه ولایت، مقاومت، تقوا، شناخت وایستادگی در برابر دشمن می باشد؛ ولی جبهه تکاثر جبهه نفاق، دروغ، تهمت و شایعه در تمام گفتمان های جبهه کوثر است.

ملک محمدی ادامه داد: اگر امام راحل توی دهن غرب وشرق عالم زد وانقلاب کرد، از حضرت زهرای مرضیه الگو گرفته بود  و اگر پرچمدار بزرگ جهان اسلام و رهبرحکیم این انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای در مقابل استکبار جهانی ایستاده است درس استقامت را از صدیقه کبری (س) گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه با پیروزی انقلاب، موجب شد که اسلام با ولایت فقیه حاکمیت پیدا کند که در تاریخ ایران سابقه نداشته است، اضافه کرد: امام خمینی(ره) آمد وقدرت تشیع واسلام را به تمام جهان نشان داد.

نماینده اسبق مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی به عزت و اقتداری که انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان آورد اشاره و بیان کرد: در 200 سال گذشته زمان شاهان قدیم هر 30 سال یک جنگ در می گرفت و بخشی از ایران را از دست می دادیم ولی الان سیاست ما بر عزت و حکمت  مبتنی است.

ملک محمدی یکی از مهمترین و بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را عشق و ایمان مردم ایران به اهل بیت(ع) دانست و اظهار کرد: دیگر دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، نظیر صنایع نظامی و موشکی؛ خواب را بر دشمن حرام کرده است.

وی ادامه داد: دستاورد دیگر انقلاب اسلامی ایران، این است که 5 قدرت دنیا یک طرف و وزیر امور خارجه کشور ما طرف دیگر میز قرار می گیرند و مذاکره می کنند که نشان می دهد آنها به ما نیاز دارند و  خودشان اعتراف کرده اند که ایران جزء7 کشور قدرت مند جهان است.

نماینده اسبق مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این مدت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران همیشه پیروز بوده است و همه نقشه ها و کودتاهای دشمنان علیه این نظام ناکام مانده است.

ملک محمدی افزود: در اول انقلاب با 33 کشور که سردمدار آن آمریکا وشوروی سابق و سردمداری صدام جنایت کار بودند، هشت سال جنگ را با آن وسعت بر ما تحمیل کردند ولی دشمن نتوانست یک وجب از خاک این کشور را بگیرد و بر این انقلاب وایمان راسخ ملت پیروز شود.

وی ادامه داد: آخرین توطئه آنها هم به وجود آوردن داعش توسط آمریکا و اسرائیل و آل سعود بود که شاید بیش از 60 کشور آنها را حمایت می کردند ولی با فداکاری مردم و فرماندهی سرلشکر سلیمانی، نتوانستند کاری در برابر ایمان ما بکنند و باز هم شکست خوردند.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر می خواهیم همچنان در برابر دشمن پیروز شویم و توطئه های آنان ناکام بماند باید باید در این جبهه مقاومت کنیم چرا که راه پیروزی بر کفار فقط مقاومت است. 

ملک محمدی تصریح کرد: اگر مسئولین ما مدیریت جهادی و انقلابی داشته باشند یک بیکار هم در کشور نمی ماند و مشکلات کشور همه حل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار