خبرهای داغ:
با حضور شخصیت‌های برجسته

10 نشست بصیرتی در مسجدالرضا(ع) قم برگزار می‌شود

به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور شخصیت‌های مختلف استانی و ملی 10 نشست بصیرتی و معرفتی در مسجدالرضا(ع) قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۲۳۲۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، 10 نشست بصیرتی و معرفی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور عموم مردم شهیدپرور استان قم از 12 الی 21 بهمن‌ماه هر شب بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجدالرضا(ع) واقع در خیابان قائم برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، علی بخشیان عضو هیأت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حبیب زمانی مسؤول پژوهشکده سیاسی پژوهشگاه امام صادق(ع)، رستم‌علی رفیعی جانشین فرمانده لشکر عملیاتی 17 علی بن‌ابیطالب(ع) و جمعی دیگر از شخصیت‌های استانی و ملی در این نشست‌ها به ایراد سخن می‌پردازند.

همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین سپهر، حجت‌الاسلام والمسلمین باقرزاده، حجت‌الاسلام والمسملین شجاعی، ابراهیمی و بهرام‌پور از اساتید حوزه و دانشگاه و تحلیل‌‌گران برجسته سیاسی در نشست‌های بصیرتی و معرفی مسجد امام رضا(ع) سخنرانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است، در راستای برگزاری این نشست‌های معرفی و بصیرتی پایگاه مقاومت بسیج و کانون فرهنگی و تخصصی ایثار و شهادت مسجد امام رضا(ع) مشارکت خواهند داشت.

در روز 22 بهمن‌ماه نیز اهالی خیابان قائم با تجمع در مسجد امام رضا(ع) به سمت میدان مطهری حرکت کرده و به خیل عظیم راهپیمایان در قم خواهند پیوست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار