خبرهای داغ:
توسط رئیس و کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین انجام گرفت

غبار روبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل

به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، رئیس و کارکنان سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین ضمن غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۸۹۸۲۳۴۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین صبح امروز و به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، رئیس و کارکنان سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین ضمن غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ضمن شرکت در مراسم غبارروبی مزار شهدا، در حاشیه این مراسم با گرامیداشت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: خون شهیدان، باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شد، پس همه ما مدیون خون شهدا بوده و باید همواره در مسیر اهداف این عزیزان حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که آنها در این مسیر از جان و مال خود گذشتند.
وی گفت: تجدید میثاق با ارزش ها و آرمان های شهدا و بستن پیوند ناگسستنی با ولایت از وظایف دینی و آرمانی همه ما می باشد و باید در مسیر پیشرفت از رهنمون های مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف استفاده نماییم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: آنچه به نظام ما قدرت ایستادگی داد رشادت های شهدا و رهبری امام خمینی(ره) بود و امروز ما موظیفیم تا با حمایت از ولایت، این انقلاب را همچنان مقتدر و پابرجا نگه داریم.
پرزحمت افزود: اقتدار امروز و آنچه در پیشرفت های اقتصادی و سایر حوزه های اجتماعی نصیب ما شده نتیجه تدابیر و نصایح پدرانه مقام معظم رهبری و همبستگی و سعی و مجاهدت مردم و تمام دستگاه ها است و باید پاسدار این موفقیت ها در تمام عرصه ها باشیم.
گفتنی است در پایان این مراسم رئیس و کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اهدا گل بر سر مزار شهیدا، یاد و خاطره همه جان برکفان انقلاب و استان را گرامی داشتند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها