خبرهای داغ:
مديرعامل شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوين گفت: تفاهم‌نامه مابين شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوين و شرکت کاشی پارس تحت پوشش هلدینگ صنعت ساختمان بینا(وابسته به بنياد مستضعفان) منعقد شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۳۵۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، با هدف کمک به رونق تولید و حمایت از صنایع کوچک در راستای عرضه مستقیم محصولات به واحدهای صنعتی تفاهم‌نامه مابين شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوين و شرکت کاشی پارس تحت پوشش هلدینگ صنعت ساختمان بینا(وابسته به بنياد مستضعفان) منعقد شد.
حميدرضاخانپور در مراسم امضاء تفاهم‌نامه اظهار داشت: در راستاي استفاده از پتانسیل و ظرفیت متقابل جهت کمک به کاهش قیمت تمام شده‏ واحدهای صنعتي، ترویج استفاده از تولید ملی و خرید کالای ایرانی استاندارد و با کیفیت مطلوب، کمک به عرضه مستقیم محصولات و کاهش واسطه‌‏ها، کنترل و کاهش هزینه‏‌های پروژه‏‌های در دست ساخت و برخورداری از خدمات به‌هنگام و پس از فروش از مهمترين اهداف اين تفاهم نامه بود.
وي گفت: اين شركت نسبت به اطلاع‌رسانی و معرفی طرح‌‏ها و واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جهت استفاده از محصولات شرکت کاشی پارس با حفظ کیفیت و قیمت پیشنهاد اولویت خرید محصولات آن شرکت را به واحدهای تولیدی در حال احداث با تخفيف ويژه اقدام می‌کند.
قابل ذكر است اين تفاهم‌نامه با حضور حميدرضا خانپور مديرعامل شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوين و رامين اميدوار مديرعامل شركت كاشي پارس براي اجراء ابلاغ شد.
1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها