خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان قزوین:

از نیروی مردمی برای برگزاری برنامه های دهه فجر استفاده شود

مسئول بسیج هنرمندان قزوین اذعان کرد: امروزه آنچه که برای بیان از انقلاب نیاز است، اقدام فرهنگی و هنری که با افق دیدهای بلند پیش روی جوانان انقلابی قرار بگیرد و یقینا این اقدام اثرگذار، متحرک و بانشاط تر خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۸۲۳۵۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

محسن کریمی مسئول بسیج هنرمندان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین درخصوص تنوع در برگزاری مراسمات دهه فجر اظهار کرد: برای حذف تکرار در مراسمات دهه فجر و دیگر برنامه های مرتبط لازم است که برنامه هایی با توجه به نیاز قشر جوان تهیه شود.
وی تبیین کرد: اولین اقدام می تواند بهره گیری از ابزار های فرهنگی و هنری در تهیه برنامه ها باشد که بهره گیری صحیح از زبان و ابزارهای هنر می تواند بهترین روش باشد.
این مسئول همچنین مطرح کرد: مورد بعد بهره گیری از فکر، اندیشه و انگیزه و همچنین نیروی خود مردم در تهیه اینگونه برنامه ها می باشد که البته بازخوردگیری از برنامه ها و مراسمات سنوات گذشته نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.
کریمی درادامه با اشاره بیانات مقام معظم رهبری درخصوص قشر جوان و تاکیدات ایشان مبنی بر بکارگیری توانمندی های نسل سه و چهار انقلاب با توجه به امیدبخش بودن آن ها عنوان کرد: رهبر انقلاب همانگونه که فرموده اند نسبت به قشر جوان و بسیج انتظار بیشتری دارند و نکته لازم به ذکر در این مجال بهره‌گیری از روحیه، نشاط، شادابی و آرمانگرایی جوانان است.
مسئول بسیج هنرمندان قزوین تصریح کرد: متاسفانه آنچه که کمبود آن به وضوح به چشم می آید عدم خلاقیت در برگذاری برنامه ها می باشد و می توان گفت که اخلاقیت محوری توجه بیشتری می طلبد.
وی در ادامه ابراز داشت: اگر ظرفیت و توانمندی های قشر جوان با آرمانگرایی های وی دخیل شود بی شک برنامه ها و فعالیت های تاثیرگذار و خوبی را شاهد خواهیم بود.
کریمی همچنین افزود: امروزه آنچه که برای بیان از انقلاب نیاز است، اقدام فرهنگی و هنری که با افق دیدهای بلند پیش روی جوانان انقلابی قرار بگیرد و یقینا این اقدام اثرگذار، متحرک و بانشاط تر خواهد بود.
وی در بخش پایانی خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر اینجاست که جای خالی برای برنامه های مشترک و جمعی در بسیاری از نهادها احساس می شود و آنچه که در بسیاری از ارگان ها اتفاق می افتد برنامه های درون گرا و جزیره ای است.
1006/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار