خبرهای داغ:
در آغازین روز دهه فجر صورت گرفت:
در آغازین روز دهه فجر گلزار شهدای انقلاب اسلامی شهر آبیک باحضور مسئولین و خانواده های معظم شهدا گلباران شد
کد خبر: ۸۹۸۲۳۶۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام محمد پنجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک با گرامیداشت یادو نام شهدای انقلاب اسلامی بیان کرد: در این ایام دو مناسبت داریم یک مناسبت ملی و یک مناسبت مذهبی که شهادت حضرت زهرا و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب باهم مقارن شده است .
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب بی نظیری است که هیچ انقلابی مثل و مانند ان وجود ندارد و این نیز با مبانی که امام راحل داشتند انقلاب شکل گرفت این مقام مسئول با اشاره به مبانی انقلاب .
بیان کرد: مبانی انقلاب اسلامی مانند استقلال و آزادی و مردم سالاری و عدالت می باشد که علاوه بر اینکه باید از این مبانی حراست و پاسداری کنیم بلکه باید گسترش بدهیم و البته مصادیق فراورانی دارد .
وی خاطر نشان کرد: مردم سالاری یکی از بزرگترین مبانی و اصول انقلاب ما می باشد که مردم سالاری واقعی می باشد ولی قبل از انقلاب حضور مردم فرمایشی بود لکن در دوران انقلاب اسلامی ما مردم سالاری را به عینه و به شکل واقعی دیدیم و همه این ها به برکت مردم باوری امام بود .
حجت الاسلام پنجی در خاتمه افزود: امام راحل از جان و دل معتقد بودند که مردم می توانند سالار خودشان باشند و بعد از این نیز مدیون شهدا هستیم زیرا که از خود گذشتند تا انقلاب بماند و به اهداف عالیه برسد و انشاالله ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها