امام جمعه هشترود در دیدار مردم و مسئولان با وی که به مناسبت نخستین روز دهه فجر با عنوان میثاق با ولایت، گفت: مسئولان باید از فرصت های انقلاب اسلامی برای انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنند.
کد خبر: ۸۹۸۲۳۷۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بازگو کردن دستاوردهای انقلاب است، افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب ناب محمدی و مکتب علوی و فاطمی است.

 وی یادآور شد: این انقلاب مرهون خون هزاران شهید ومجاهدتهای انقلابیون است .

حجت الاسلام رحیمی وضعیت فعلی و نارضایتی مردم ر اناکارآمدی برخی از مسئولان دانست و اظهارداشت: همه مسئولان باید جهادگونه در خدمات رسانی به مردم انقلابی ایران اسلامی تلاش کنند و با لهام از منویات مقام معظم رهبری، به وظایف خطیر خود عمل کنند.

 امام جمعه هشترود بیان کرد: دهه فجر از اهمیت خاصی برخوردار بوده و مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثر و بسزایی را ایفا کردند.

حجت الاسلام رحیمی اضافه کرد: مسئولان  باید در جهت رضایتمندی مردم و رفاه حال آن ها تلاش کنند و نگذارند نارضایتی در بین آن ها به وجود آید.

دهه فجر فرصتی برای انعکاس خدمات نظام است

وی در ادامه با بیان عظمت ایام فاطمیه از مردم و مسئولان خواست تا مراسمات آن را باشکوهتر برگزار کنند.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: باید نسبت به برگزاری مراسمی در خور و شایسته برای دخت گرامی پیامبر بیش از گذشته اهتمام ورزیده و از مردم هم می خواهم در مراسم مربوط به شهادت حضرت فاطمه(س) حضوری گسترده داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها