خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به ایام دهه فجر ، فجر را به شکستن قلب تاریکی (طاغوت ها) توسط قدرت نور الهی توصیف و بیان کرد: یکی از طاغوت های معاصر یعنی حکومت پهلوی با آن همه کارنامه ننگینی که در جنایت های مسجد گوهر شاد، 17شهریور، کشتار مردم ورامین، سیاه چاله ها و ..... داشت توسط امام خمینی (ره) که پرورش یافته مکتب اهل بیت (ع) بود طومارش برچیده شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۳۸۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا هنرور با بیان اینکه عده ای تئوری برگشت از انقلاب را سر می دهند تاکید کرد: خیزشی برای تطهیر طاغوت آغاز شده است و هدفشان پاک جلوه دادن شاه معدوم رضاخان می باشد و به دنبال همسو کردن مردم با تفکر خودشان هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به راهبردهای نفوذ دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی و پاره کردن کشورهای منطقه می باشد و گروه های افراطی را با فرستادن به کشور های مختلف مدیریت می کند؛ راهبر دیگر استکبار ایجاد داعش جدید با چهره ای متفاوت نسبت به داعش اخیر می باشد که در فتنه جدید رگه هایی از آن را مردم احساس کردند.

هنرور در پایان این نشست برنامه های دهه فجر شهرستان را دیدار با امام جمعه، خانواده شهدا، گلباران تمثال حضرت امام (ره)، مسابقات ورزشی جشنواره شعر و آواهای انقلاب، مقاله نویسی و یادواره های شهدا و در نهایت راهپیمایی عظیم مردم در 22 بهمن برشمرد. 

ارسال نظرات