نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: دولت و مجلس در واگذاری مسئولیت‌ها در بدنه نظام اسلامی، اصل شایسته سالاری را در دستور کار قرار دهند و در روند واگذاری مسئولیت‌ها از بازی‌های سیاسی و حزبی بپرهیزند.
کد خبر: ۸۹۸۲۳۹۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در مراسم گلباران حجره طلبگی حضرت امام خمینی(ره) و نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه سپهداری اراک با تاکید بر حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی گفت: آرمان های حضرت امام خمینی(ره) سرمایه اصلی نظام اسلامی است و تا زمانی که مردم و مسئولان به این آرمان ها و منویات مقام معظم رهبری پایبند باشند هیچ قدرتی نمی‌تواند این نظام را تضعیف کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام(ره) و حضور مردم در صحنه به پیروزی رسید تا اکنون این انقلاب به دست ما رسیده است و بایستی در حراست و پاسداری از آن کوشا باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بر تقویت وحدت و انسجام ملی تاکید کرد و گفت:  تا زمانی که ملت هوشیار، بصیرت و اقتدار لازم را داشته باشند هیچ دشمنی نمی‌تواند ضربه‌ای به این نظام وارد کند

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: مسئولان و دولتمردان باید موازین قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) را در دستگاه های اجرایی و بدنه نظام جاری کرده و عملکرد مدیران را مورد ارزیابی قرار دهند.

وی افزود: دولت و مجلس در واگذاری مسئولیت‌ها در بدنه نظام اسلامی، اصل شایسته سالاری را در دستور کار قرار دهند و در روند واگذاری مسئولیت‌ها از بازی‌های سیاسی و حزبی بپرهیزند چراکه این کار خیانت به خون شهدا است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: با وجود عملکرد ارزشمند نظام اسلامی در تمام این سال‌ها، مشکلات و تنگناهایی نیز وجود دارد که مسئولان و دولتمردان باید نسبت به رفع این مشکلات بیش از پیش تلاش کنند، همه باید دست در دست هم داده و برای رفع کمبودها تلاش کنیم.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی حقوق‌های نجومی، سوء استفاده از بیت‌المال و فعالیت مؤسسات اعتباری غیرمجاز را نتیجه عدم توجه به تقوا، صداقت و عدالت دانست و گفت: به دنبال رفع مشکلات اقتصادی کشور با نسخه اقتصادی اسلامی باشیم چراکه اقتصاد غربی و شرقی راهکار رفع مشکلات کشور نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات