خبرهای داغ:
امام جمعه آذرشهر در آیین استقبال از آفتاب به مناسبت دهه فجر در مزار شهدای آذرشهر، با اشاره به دشمنی های دولت های مستکبر از آغاز انقلاب تاکنون با نظام جمهوری اسلامی گفت: انقلاب اسلامی رعشه بر تن مستکبرین و قلدرها انداخته است.
کد خبر: ۸۹۸۲۴۲۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نورپور با بیان اینکه امام راحل(ره) با برپایی انقلاب اسلامی به کشور آبرو و عزت داد افزود: امام نه تنها به ایران بلکه به تمام مستضعفین جهان عزت داد و به آن ها درس ایستادگی را آموخت.

وی انقلاب را جزو نعمت های بزرگ الهی برشمرد و بیان داشت: ما همیشه باید به خاطر این انقلاب که خداوند در سایه الطاف خود و به برکت وجود رهبری پیامبرگونه و فداکاری و جان فشانی ملت به ما عنایت کرده است خداوند متعال را شاکر باشیم.

حجت الاسلام  نورپور با بیان اینکه از اول اسلام تاکنون فقط مدت خیلی کوتاهی حکومتی شیعی و برگرفته از اسلام ناب محمدی تشکیل شده است خاطرنشان کرد: بسیاری از علمای ما آرزوی تشکیل چنین نظامی را داشتند.

وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را اتحاد و هوشیاری ملت، اتحاد جریانات سیاسی، رهبری توانمند و اقدامات جهادی دانسته و بیان داشت: اگر بخواهیم به راه انقلاب ادامه دهیم باید همین رمزها را روزبه روز تقویت کنیم.

حجت الاسلام نورپور اشرافی گری، حقوق های نجومی و زدو بند سیاسی را منافی روحیه انقلابی خوانده و افزود: اگر در همه عرصه های کشور به مانند عرصه دفاعی و موشکی جهادی عمل می کردیم بسیاری از مشکلات کشور حل می شد.

ارسال نظرات