خبرهای داغ:
به مناسبت فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و تقارن آن با ایام فاطمیه، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان قزوین با حضور استاندار قزوین و مدیران دستگاه‌های اجرایی با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار و با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۸۹۸۲۴۴۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به مناسبت فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و تقارن آن با ایام فاطمیه، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان قزوین با حضور استاندار قزوین و مدیران دستگاه‌های اجرایی با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار و با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا تجدید بیعت کردند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین در این دیدار ضمن عرض تبریک ایام دهه مبارک فجر و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران بر سه عامل اصلی مردم، دین و رهبری الهی استوار است. 
امیر سرتیپ دوم ستاد حمزه بیدادی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران موجب احیا و تولد دوباره اسلام در ایران، منطقه و جهان شد و ملت بزرگ ایران توانست با تبعیت از ولایت فقیه و وحدت از حکومت طاغوت نجات یافته و الگوی مناسبی از مردم سالاری دینی را به جهانیان ارائه دهد.
وی افزود: ملت ایران شجره طیبه انقلاب را با خون پاک خویش آبیاری نموده و در این راه ثابت قدم هستند تا پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی اش حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بسپارند.
در ادامه این مراسم، حضرت آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده محترم ولی فقیه در استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و عرض تسلیت ایام فاطمیه گفت: انقلاب اسلامی ایران یک پدیده و رویداد بی نظیر و بی بدیل می باشد که در امتداد بعثت پیامبر (ص)، غدیر و عاشورا به وقوع پیوسته است.
 حضرت آیت الله عبدالکریم عابدینی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم خاطرنشان ساخت: انقلاب اسلامی یک وعده الهی برای به ثمر نشستن حکومت صالحان بر روی زمین است.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: در نهایت پیروزی با کسانی است که اهل تقوا و ایمان هستند.
 حضرت حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره ویژگی های اخلاقی حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: حضرت امام (ره) شخصیتی مدعو به اسلام و صراط مستقیم بود و مردم‌ با تمام وجود مجذوب این شخصیت الهی و روح خدایی امام بودند. 
در پایان این دیدار، نماز وحدت فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح به امامت نماینده محترم ولی فقیه برگزار شد.
1011/پ30/ب
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها