خبرهای داغ:
در آغازین روز از دهه فجر بسیجیان و مسئولین شهرستانی با امام جمعه شهر محمدیه دیدار کردند
کد خبر: ۸۹۸۲۴۴۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سرگرد تقی پور فرمانده حوزه امام خمینی (ره) شهر محمدیه در این دیدار که  به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر برگزار شد اظهار داشت : انقلاب اسلامی بخواسته از مردم و یک انقلاب دینی بود و خداوند را شاکگریم که این نعمت بزرگ یعنی انقلاب اسلامی را به ما عطا کرد .
وی ادامه داد : امروزه افرادی را مشاهده می کنید که این انقلاب را که ثمره خون سیصد هزار شهید است را به انحراف بکشند و پشت صحنه همه این فتنه ها و اغتشاشات به آمریکا و اسرائیل بر می گردد ، آمریکایی که در این چهل سال انقلاب جز خصومت با ما کار دیگری نکرده است 
وی ابراز داشت : آمریکا و دست نشانده های آنها اگر بخواهند در امور مملک ما دخالت کنند قطعا ما ساکت نمیشینیم و آمریکا تا الان کاری نتوانسته بکند بعد از این هم نمی تواند غلطی بکند .
تقی پور گفت : مردم از نابسامانی ها و مدیریت ها گله مند هستند ولی مردم ما از اصل نظام  گله مند نیستند و مردم می دانند در راس این نظام فقیهی است که زندگی ساده و فقیرانه ای دارد و اگر نقطه سیاهی در زندگی رهبر عزیز ما پیدا می کردند آن را در بوق کرنا می کردند .
وی در پایان افزود : امروز آمده ایم با آرمان های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تجدید بیعت کنیم و بگوییم تا آخرین خونی که در رگ ما است از این انقلاب دفاع خواهیم کرد .
حجت السلام موینی امام جمعه شهر محمدیه در این مراسم گفت : انقلاب ما باید سال به سال پیشرفت هایش بیشتر باشد . ارتش و ژاندارمری ما را در دوره پهلوی آمریکا اداره می کرد و شاه مترسکی پیش نبود و نمی گذاشتند حرفی بزند .
وی ابراز داشت : عده مردم آگاه و بصیرت آمدند و انقلاب ما را به پیروزی کشاندن ، امام راحل می فرمودند : به دست آوردن نظام کار ساده ای بود ولی حفظ نظام کار بسیار دشواری است .
وی در پایان افزود : در زیر سایه ولایت همه کارمان حرف زدنمان ، نشس و برخواستمان ، حرکت و قیاممان همه چیزمان عبادت است .
لازم به ذکر است : حجت السلام موینی از حضور بسیجیان و مسوولین شهر الوند و فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز و نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز تشکر کردند .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها