خبرهای داغ:
همزمان با نخستین روز گرامیداشت دهه مبارک فجر گلزار شهدای بندرترکمن با حضور فرمانده سپاه ، امام جمعه و دیگر مسولین این شهرستان غبار روبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۴۷۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر سرهنگ جعفریان ، فرمانده سپاه و دیگر مسئولین شهرستان بندر ترکمن با حضور در گلزار شهدا ضمن غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای انقلاب ، با آرمان ها انقلاب و  معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم حاضرین با اهدا شاخه گل و قرائت فاتحه یاد و نام شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی را گرامی داشته و بر ادامه دادن راه آنان تاکید کردند.

همچنین امام جمعه بندر ترکمن در این مراسم معنوی با اشاره به گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت:دهه فجر یادآور رشادت های ملتی است که تا پای جان ایستاده اند و  همه بدانند مردم ولایتمدار ما هرگز به دشمنان قسم خورده این کشور اجازه نخواهند داد که کوچکترین ضربه ای بر پیکره این انقلاب و نظام وارد نمایند.

محمد صالح منصوری در پایان افزود:در شرایط حاضر همه ما وظیفه داریم از دست آوردهای انقلاب و همه زحمات و نتایج ایثارگری هایی که در طول 33 سال انقلاب به بار نشسته دفاع کرده و آنها را برای نسل جدید تبیین نماییم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها