خبرهای داغ:
همرمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید سنجه ونلی ، یازدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۸۲۴۹۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید سنجه ونلی ، یازدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان و دومین شهید مدافع حرم شهرستان مینودشت در نخستین روز دهه مبارک فجر برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین خانلری ، امام جمعه بخش کوهسارات گفت : شهید سنجه ونلی جایگاه بسیار رفیع اخلاقی را برای خود کسب کرد و آن چنان مشتاق شهادت بود که خداوند متعال دو بال شهادت را برای او به ارمغان آورد.

وی افزود : این شهید مدال افتخار را برای شهر مینودشت به ارمغان آورده است و یقینا کسی که برای خدا می جنگد ، ایستادگی می کند و برای خدا جهاد می کند، زنده است و مرده نام نمی گیرد .

حجت الاسلام والمسلمین خانلری در ادامه ضمن اشاره به مقام  والای شهدا اظهار داشت : هنوز دیدگان ما به آن درجه نرسیده که بتوانیم درجه رفیع شهادت  را دیده و آن را بشناسیم .

امام جمعه دوزین با اشاره به تعبیر قرآن  گفت : مرگ ابرار ، مرگ افراد صالح با شهادت به خداوند متعال می رسد و محقق می شود و شهات تعبیر مادی ندارد و در نگاه معنوی آن مسیر و هدفی که باید طی کند این شهید عزیز طی کرد.

 

وی در پایان افزود : شیرین تر از جان مادی  اسلام قرآن است ، یکی از بهترین درسی هایی که ما می توانیم از قرآن کریم درک کنیم مجاهدت یعنی جنگیدن با بت پرستی ، کفر و فرد ملحد است . 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها