خبرهای داغ:
معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: جوانان ما باید بدانند قبل از انقلاب چه وضعیتی وجود داشته است و باید آگاه شوند که ناموس و حیثیت ایرانی در دستان آمریکا بوده است.
کد خبر: ۸۹۸۲۵۰۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار سیف معاون عملیات سازمان بسیج در آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه شهید رجایی قهستان با بیان این که دشمنان بر علیه این انقلاب کمر همت بسته اند گفت : هدف دشمن این است که ایران را مانند سویه و عراق به ویرانی بکشانند.

وی افزود : تمام هم و غم دشمن بر علیه جمهوری اسلامی ایران است و اگر ملت آمادگی کافی را نداشته باشند استکبار جهانی بر این فکر است تا ایران را از صحنه روزگار محو کند.

معاون عملیات سازمان بسیج ایران را مهم ترین محور مقاومت دانست و گفت : تنها کشوری که در مقابل ابرقدرت آمریکا ایستاده است کشور عزیزمان ایران است.

وی از شوروی و آمریکا به عنوان دو ابرقدرت قبل از انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود : این دو ابر قدرت همه کشورهای دنیا را بین خودشان تقسیم کرده بودند.

سردار سیف با بیان این که با ظهور انقلاب اسلامی ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب شکسته شد افزود : انقلاب برای این مردم بزرگی و عزت به ارمغان آورد.

وی مهم ترین وظیفه افرادی که در دوران انقلاب اسلامی حضور داشتند را تشریح وضعیت قبل از انقلاب دانست و گفت : جوانان ما باید بدانند قبل از انقلاب چه وضعیتی وجود داشته است و باید آگاه شوند که ناموس و حیثیت ایرانی در دستان آمریکا بوده است.

وی به مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود : عظمت و برکات انقلاب اسلامی برای مردم و به خصوص قشر جوان تشریح و بازگو شود.

معاون عملیات سازمان بسیج وجود بیکاری و مشکلات اقتصادی را از بی عرضگی مسئولین برشمرد و افزود : اگر با همان حرارت دوران انقلاب مسئولین وظایفشان را انجام می دادند امروز وضعیتمان خیلی بهتر از این بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها