در چهاردهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد بر احصاء طرح‌های عمرانی با قابلیت واگذاری به بخش خصوصی تاکید شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۵۴۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار درتاکید بر احصاء طرح‌های عمرانی قابل واگذاری به بخش خصوصی (عکس ندارد) این جلسه گفت: همه‌ی دستگاه‌های اجرایی دولتی که طرح‌های عمرانی نیمه کاره، راکد و یا در مرحله بهره برداری دارند باید تا پایان سال آن‌ها را احصاء و واگذار کنند.
جعفر گوهرگانی افزود: انجام این کار ضمن کمک کردن به دولت، موجب تسریع در تکمیل و بهره برداری طرح‌ها و خدمات رسانی به موقع و مطلوب به مردم می‌شود.
سرپرست فرمانداری بویراحمد هم از روند واگذاری طرح انتقال آب از رودخانه دشت روم به سد شاه قاسم بعد از گذشت چند سال انتقاد کرد و گفت: با وجود اینکه در سه سال اخیر بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای اجرای این طرح اختصاص یافته است، اما این طرح نیمه کاره و به حالت راکد مانده است.
شاهرخ کناری از مسئولان شرکت آب منطقه‌ای استان خواست تا در اسرع وقت تکلیف این طرح را مشخص و به بخش خصوصی واگذار کنند.
علی پور مدیرکل امور عشایر استان هم واگذاری تامین و آبرسانی به مناطق عشایر با توجه به خشکسالی‌های اخیر را به بخش خصوصی غیرممکن دانست و گفت: طرح عمرای حفر چاه و تاسیسات مربوط به آن برای تامین آب سیار منطقه کلک گچساران آماده واگذاری به بخش خصوصی است.
تاج الدینی مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان هم از شناسایی و احصاء ۱۱۶ طرح کشاورزی در استان که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارند خبر داد و گفت: طرح کشت محصولاتی از جمله شیرین بیان و آووکادو از جمله این طرح‌ها است.
در این جلسه مدیران سایر دستگاه‌های اجرایی مهمترین طرح‌های عمرانی خود که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارند ارائه کردند.
ارسال نظرات