پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ کشور محسوب می‌ گردد و باید قدر دان این ایام باشیم.
کد خبر: ۸۹۸۲۵۵۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در افتتاحیه هتل آپارتمان سالمندان شهر هیدج با تبریک چهلمین سالگرد بهار آزادی، گفت: شهر هیدج شهر بزرگ حکیم هیدجی است و مردمانش همراه و همسو با آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

اسدالله درویش امیری با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی  نقطه عطفی در تاریخ کشور محسوب می‌ گردد و باید قدر دان این ایام باشیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به بلوغ میانسالی رسیده است، اظهار داشت: ملت ایران باید همیشه احساس آزادگی داشته باشد.

استاندار زنجان تصریح کرد: برخی با تسویه حساب شخصی و خصوصی و برخی مسایل دیگر مردم را نسبت به آینده مایوس و نا امید می کنند که متاسفانه ضعف‌ها و برخی بداخلاقی‌های زشت در حوزه مالی و اقتصادی کشور و تعرض افراد به بیت‌المال و کشمکش‌های سیاسی و جناحی غباری بر روی خدمات چهل ساله نظام می‌گذارند.

درویش امیری با اشاره به افتتاح 76 طرح سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خارجی و ایرانی با ظرفیت اشتغال برای یک هزار و 156 نفر خبر داد و افزو: ارزش این پروژه‌ها 218 میلیارد تومان و 26 میلیون دلار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: در دهه فجر امسال 563 پروژه به ارزش 385 میلیارد تومان قابل بهره‌برداری است و عملیات عمرانی 42 پروژه عمرانی به ارزش 168میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

استاندار زنجان با اشاره به مقارن شدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید دستاوردهای نظام و انقلاب به مردم به ویژه نسل جوان بازگو شود.

درویش امیری با اشاره به حجم مشکلات کاری مدیران استانی افزود: مدیران استانی از هرنوع خدمتی که باعث خوشحالی ولبخند رضایت مردم شوند دریغ نمی کنند .

ارسال نظرات