خبرهای داغ:
فراخوان مسابقه طراحی با محوریت «امنیت در سایه انقلاب اسلامی»؛

۲۰ بهمن‌ماه آخرین فرصت ارسال آثار

مسابقه «امنیت در سایه انقلاب اسلامی» در چهار بخش پوستر، اینفوگرافی، تصویرسازی و کاریکاتور به‌مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و با موضوع نگاه اجمالی به کشورهای منطقه و ارزش و اهمیت نعمت امنیت در ایران فراخوان آثار داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۵۵۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان،  پایگاه  فرهنگی و اطلاع رسانی راسخون وابسته به سازمان اوقاف مسابقه «امنیت در سایه انقلاب اسلامی» را به‌مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می‌کند.
فراخوان آثار این مسابقه که به منظور نگاهی مقایسه ای و با نگاه اجمالی به وضعیت کشورهای منطقه و ارزش و اهمیت نعمت امنیت ایران اسلامی که   با لطف الهی، هدایت‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری و جانفشانی نیروهای انقلابی حاصل شده است،بر گزار می شود . فراخوان آثار این مسابقه   از تاریخ ۲۰ دی‌ماه آغاز شده و تا ۲۰ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت؛ زمان انتخاب نفرات برتر بخش های ۴ گانه  هم  ۲۵ بهمن‌ماه است و به سه نفر برتر در هر قالب جوایز نفیسی اهداء می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر پنج اثر را در بخش‌های رسانه و امنیت، شهادت و امنیت و نفوذ، نفاق و امنیت در قالب پوستر و اینفوگرافی و تصویرسازی و کاریکاتور ارسال کنند؛ به نفرات اول هر بخش ۵۰۰ هزار تومان ، نفر دوم ۳۰۰ هزار تومان و به نفر سوم ۱۰۰ هزار تومان به‌همراه لوح تقدیر به نفرات برتر اهداء می‌شود؛
همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارسال آثار به سایت rasekhoon.net/e-conference یا ایمیل graphic@rasekhoon.net مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۳۱۳۶۶۱۵۵۷۸ – داخلی ۱۳۱ تماس بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها