در این مراسم صد‌ها موتور و خودروی نیرویبرگزاری مراسم بزرگداشت ۱۲ بهمن در گچساران انتظامی، بسیج، سپاه و دستگاه‌های اجرایی گچساران با حمل پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی ایران و نصب تصاویر امام راحل (ره) و رهبر انقلاب مسیر فرودگاه به سمت گلزار شهدای این شهر را رژه رفتند.
کد خبر: ۸۹۸۲۵۵۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
استاندار کهگیلویه وبویر احمد در این مراسم گفت: سیر تحول انقلاب اسلامی از خرداد سال ۴۲ بود که امام (ره) نهضت اسلامی خود را شروع کردند و تا ۲۲ بهمن سال ۵۷ که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید ادامه داده شد.
علی محمد احمدی با بیان اینکه در مسیر انقلاب با اتفاقات بزرگی از جمله هشت سال دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی مواجه شدیم افزود: در یک دهه اخیر نیز با تحریم‌ها و دسیسه‌های نظام سلطه مواجه بودیم، اما همه این‌ها نشان داد که راهی را که امام راحل برای ما ترسیم کردند راه عزت، استقلال و سربلندی ملت بزرگ ایران بود.
وی در ادامه با بیان اینکه امروزه در دنیا قدرت‌های بزرگ تحمل نخواهند کرد که ملتی بر روی پای خود بایستد و در راستای منافع ملی خود در عرصه بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد گفت: انقلاب ما به رهبری امام خمینی (ره) این مسیر را شروع کرد و با اراده‌ی ملت بزرگ ایران در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید. برگزاری مراسم بزرگداشت ۱۲ بهمن در گچساران
استاندار افزود: اگر آنچه را که در دوران انقلاب در حوز‌های مختلف از جمله راه سازی، کشاورزی، آموزش عالی، بیمارستانها، سرانه مسکن وجود داشت با امروز مقایسه کنیم خواهیم دید که آنچه که به همت ملت بزرگ ما در پرتو انقلاب اسلامی رخ داده افتخاری ماندگار در تاریخ کشور است.
علی محمد احمدی در ادامه بابیان اینکه دولت در تلاش است که کشور را در منطقه و دنیا به جایگاه واقعی خود برساند گفت: مشکلات مختلفی در زمینه‌های معیشت مردم، اشتغال و برخی زیرساخت‌های دیگر وجود دارد که امیدواریم با همت دولت و مشارکت مردم بتوانیم این مشکلات را رفع و خدماتی در خور شان به مردم فهیم ایران اسلامی داده شود.
ارسال نظرات