نواخته شدن زنگ انقلاب با حضورمردم و مسئولان در یاسوج

در این مراسم که با حضور نماینده شهرستان‌هاینواخته شدن زنگ انقلاب با حضورمردم و مسئولان در یاسوج بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار، فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان در مدرسه دخترانه ام ابی‌ها (س) برگزار شد مدیر کل آموزش و پرورش استان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت دهه فجر انقلاب گفت: فرهنگیان و دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد امسال با حضور پررنگ خودشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن از انقلاب و دستاورد‌های انقلاب دفاع و حمایت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۸۲۵۶۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
زارع‌پور در ادامه به برنامه‌های دهه فجر در آموزش‌وپرورش استان اشاره کرد، و افزود: نواختن زنگ انقلاب در تمامی مدارس استان، اجرای سرود همگانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برپایی نمایشگاه انقلاب، نمایشگاه جنگ نرم، برنامه‌هایی سبک زندگی، عفاف و حجاب ازجمله برنامه‌های دهه فجر در این اداره کل است.
وی افزود: تهیه بروشور، تراکت و تهیه انشاء و تحقیق با موضوع انقلاب و دستاورد‌های آن نیز از جمله اقدامات این اداره کل است.
فرماندار شهرستان بویراحمد هم در این مراسم نیز ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: حضرت فاطمه (ع) بانویی است که بشریت را به هم پیوند زده است، در توصیف و بزرگی ایشان همان بس که هیچ توصیفی نمیتوان کرد و باید گفت که فاطمه فاطمه است.
شاهرخ کناری بیان کرد: بعد از گذشت چهل سال، انقلاب اسلامی ایران همچنان با رهبری مقام معظم رهبری و بدون تکیه بر هیچ قدرت بین المللی می‌درخشد.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه ۹۰ طرح در ده فجر در این شهرستان به بهره برداری میرسند که سه طرح کلنگ زنی شده است اضافه کرد: امروز ۴ طرح افتتاحی در مارگون به صورت غیر رسمی افتتاح می‌شود.
کناری در ادامه به افتتاح پروژه‌های دیگر اشاره کرد و گفت: روز شنبه ۱۴ بهمن افتتاح و کلنگ زنی چند طرح با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان آغاز می‌شود که برای ۸۵۵ نفر اشتغال زایی خواهد داشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار