سرپرست معاونت صنايع دستي زنجان:

صدور بیش از ۶۰۰ فقره مجوز مشاغل خانگی در سالجاري

کد خبر: ۸۹۸۲۵۶۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست معاونت صنايع دستي زنجان گفت: در سالجاري 600 فقره مجوز مشاغل خانگي در قالب طرح هاي مستقل و پشتيبان در استان زنجان صادر گرديده است.

الناز خدايي فرد افزود: اظهار كرد: در راستای اجرای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و ایجاد فرصت های شغلی در صنایع دستی طي سال 96 بیش از ۶۰۰ فقره مجوز مشاغل خانگی در قالب طرح های مستقل و پشتیبان صادر گردیده است.

وی اظهار داشت: تا كنون تعداد ۵۷۶ طرح به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان جهت معرفی به بانک های عامل و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ارزان قیمت ارسال شده است.

سرپرست معاونت صنايع دستي زنجان در خصوص ميزان اعتبارات لازم براي تخصيص تسهيلات به اين طرح ها تصریح كرد: ميزان اعتبارات لازم براي تخصيص تسهیلات به اين طرح ها مبلغ 78 میلیارد و 850 ميليون ریال می باشد.

الناز خدايي فرد با اشاره به ثبت نام از متقاضيان آئين نامه اجراي قانون حمايت از توسعه و ايجاد اشتغال پايدار در مناطق روستايي و عشايري افزود: ثبت نام از متقاضيان طرح هاي صنايع دستي و سرمايه گذاري از طريق سامانه "كارا" آغاز شده و در اين خصوص اطلاع رساني لازم با انتشار فراخوان و ارسال پيامك به متقاضيان شناسايي شده صورت گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار