مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان:

240 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: تعداد 240 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و مدارس سما این شهرستان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
کد خبر: ۸۹۸۲۵۹۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، رضا جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: در نظر داریم تا به منظور پاسداشت خون شهدای دفاع مقدس و حفظ دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در ۸ سال جنگ تحمیلی همچون سال‌های گذشته با همکاری شورای فرهنگی و توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان تعداد ۲۴۰ نفر از دانشجویان ولایی و انقلابی دانشگاه و مدارس سما این شهرستان را به اردوی مناطق جنگی جنوب کشور اعزام کنیم.
«رضا جعفری» افزود: ۱۸ اسفندماه جاری تاریخ اعزام اولین گروه از این اردو است که دانشجویان برادر علاقمند به فرهنگ ایثار و شهادت در قالب ۳ دستگاه اتوبوس اعزام می‌شوند.
وی خاطر نشان کرد: آن دسته از دانشجویان دختر در حال تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان نیز که جهت حضور ثبت نام کنند نیز در قالب سه دستگاه اتوبوس در تاریخ ۲۰ اسفندماه به این مناطق اعزام می‌شوند و روز‌های پایانی سال را در کنار شهدا سپری می‌کنند.
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به حضور در این اردوی سیاحتی زیارتی می‌توانند با مراجعه به حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه ثبت نام خود را انجام دهند. همچنین برای هماهنگی اولیه مشخصات فردی همراه با شماره دانشجویی و تعداد دفعات اعزام خود را از طریق تلگرام به شماره‌های ۰۹۲۱۱۹۴۷۲۷۶ و ۰۹۹۰۲۰۵۳۹۷۰ ارسال نمایند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار