خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شبستر در نشست خبری خود مطرح کرد؛
فرمانده سپاه شبستر در جمع خبرنگاران گفت: دهه فجر، دهه شرف، عزت و مردانگی است و در این ایام حکومت اسلامی تثبیت شده و باید ضمن میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) با معرفت و شناخت وارد این ایام شده و ۲۲ بهمن را با تفسیر و معنا بشناسیم.
کد خبر: ۸۹۸۲۵۹۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضایی اظهار کرد: کسانی که با معارف اصیل انقلاب اسلامی آشنا شده باشند از مسیر اصیل انقلاب اسلامی خارج نشده و پشت آرمان‌های ولایت حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به برخی بداخلاقی‌های سیاسی افزود: افرادی که بداخلاقی سیاسی کرده و منافع جناحی را به منافع ملی ترجیح می‌دهند، معنای واقعی ۲۲ بهمن را ندانسته‌اند و فرهنگ ۲۲ بهمن روشن‌تر از خورشید است و همه باید منافع ملی را ترجیح داده و در مسیر تثبیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی قدم برداریم.

رضایی ابراز کرد: برخی‌ها در تاریخ به خاطر بازی‌های سیاسی، عکس امام خمینی(ره) را برداشته ولی اعمال و رفتارشان با آرمان‌های امام فاصله بسیاری داشته است.

فرمانده سپاه شبستر با تاکید بر پیروی از آرمان‌های شهدا عنوان کرد: بیشتر از ۲۵۰ هزار شهید در راه انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌ایم و به برکت خون شهدا و اخذ معرفت از ۲۲ بهمن، تمدن اسلامی در سطح منطقه نشر داده شده است.

رضایی با قردانی از اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: اصحاب رسانه در کنار اینکه وظایف رسانه‌ای خود را ادا کرده‌اند غیرتمندانه و با فهم و شعور سیاسی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران خدمتگزار مردم است عنوان کرد: سپاه خادم مردم ایران اسلامی است و بسیج و سپاه تا ظهور مهدی(عج) در کنار مردم و آرمان‌های امام و پشت سر ولایت مطلقه فقیه حرکت خواهد کرد.

رضایی ادامه داد: با تلاش خادمان و فرزندان ملت در سپاه پاسداران و علی رغم توطئه‌های مختلف دشمنان علیه نظام هیچ‌گونه گزندی به نظام جمهوری اسلامی نخواهد رسید.

وی با اشاره به فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: باید دهه فجر ایام پیروزی انقلاب اسلامی قوی‌تر از گذشته گرامی داشته شود.

فرمانده سپاه شبستر با بیان اینکه مقدمات حکومت مهدی(عج) در نظام اسلامی تشکیل شده بیان کرد:  می‌رود که ریشه غده چرکین و سرطانی رژیم صهیونیستی محو شود و به قدری قدرت دفاعی و اطلاعاتی ایران محکم‌تر شده که نظام اسلامی با اقتدار پیش خواهد رفت.

رضایی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده جهت برگزاری در ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: بیش از ۶۷ برنامه فرهنگی و هنری و ... از سوی حوزه‌های مقاومت و کانون‌های بسیج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: هجمه دشمنان اکنون به صورت عملیات روانی مدیریت می شود و دشمن به استعمار فرانو روی آورده و باید گفتمان اصیل انقلاب  اسلامی در شبکه‌های اجتماعی قوی‌تر از گذشته معرفی شود و نیروهای ارزشی در این عرصه فعالیت کنند.

ارسال نظرات