خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بسیج مقاومت شهرستان دزفول گفت: سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول 200 ویژه برنامه را در ایام الله دهه فجر برگزار می کند.
کد خبر: ۸۹۸۲۶۱۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷

به گزارش روابط عمومی بسیج دزفول؛سرهنگ عبدلاامیرمحتشمی راد درنشست خبری ، با اشاره به فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهانی اسلام به پرچمداری حضرت قائم(عج) هست، بیان داشت: با رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی، قدرت های بزرگ جهان که باور نداشتند این انقلاب به این سرعت پیش برود و بساط زورگویان را به خطر اندازد، به شیوه ها و توطئه های مختلف به مبارزه با نظام جمهوری اسلامی برخواستند که در هر دوره پوشالی بودن آنان برای جهانیان مشخص شد.

وی افزود: طی ۳۹ سال عمر انقلاب اسلامی هر سال باشکوه تر در کشور توسط مردم سالگرد انقلاب برپا می شود و در ورود به چهل سالگی انقلاب مردم با شور و شوق وارد میدان می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه بسیج مقاومت شهرستان دزفول بااشاره به اقدامات گسترده پس از انقلاب در زمینه محرومیت زدایی و توسعه شبکه های آب، برق، مخابرات و ایجاد راه های ارتباطی،نظامی وکشاورزی افزود: در حوزه آموزش و پرورش نیز اقدامات گسترده ای در زمینه مبارزه با بیسوادی و تحول در نظام تربیتی و علمی  را در کشور شاهد بودیم. 

وی گفت: تجلیل از خانواده شهدای انقلاب، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، برگزاری یادواره شهدا، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی، خاطره گویی، افتتاح طرح های محرومیت زدایی و دیدار با خانواده های شهدا، از برنامه های کمیته سپاه و بسیج در دهه فجر است.

سرهنگ محتشمی راد افزود: برگزاری کارگاه های مشاوره رایگان و اردو های جهادی، خدمت رسانی و پزشکی و جشنواره جهادگران در شهرستان دزفول در این دهه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: دیدار با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه  دزفول، رژه موتورسواران بسیجی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست های روشنگری، محفل انس با قرآن، اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم،ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم  وبرگزاری همایش سران طوایف و عشایراز دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه بسیج مقاومت شهرستان دزفول خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه ها، تبیین و انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها