خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: امنیتی که اکنون داریم به دلیل ولایتمداری مردم عزیز کشورمان و هویتی است که در ۸ سال دفاع مقدس برای کشورمان ساختیم.
کد خبر: ۸۹۸۲۶۱۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶

آیت‌الله سید حسن عاملی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز 28 شهید والا مقام به کشور بازگشته‌اند؛ ما این شهیدان عزیز را کرامت خود می‌دانیم.

وی با بیان اینکه استقلال و عزتی که توسط این شهیدان به دست آمده و اکنون مایه حشمت، شکوه و حرمت ما است را از دست نخواهیم داد، افزود: اینکه جمهوری اسلامی قدرت تصمیم‌گیری دارد شرافت بزرگی به شمار می‌رود.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل دفاع از استقلال کشورمان که سبب حفظ کرامت ملت است را مهم برشمرد و بیان کرد: ما برای کشورمان تصمیم‌گیرنده هستیم و این موضوع احساس عزت و شرافت را به وجود می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه شهیدان شناسنامه بسیار فاخری را در چشم جهانیان به تصویر کشاندند، گفت: استکبار جهانی همانند یک قدرت اهریمنی بر دنیا مسلط شده به طوری که با ایجاد نظامی مبنی بر نظام ارباب و رعیتی به جان انسان‌ها نیز رحم نمی‌کند و به راحتی جان آدم‌ها را می‌گیرد.

عاملی به امنیت کشورمان اشاره و عنوان کرد: امنیتی که اکنون داریم به دلیل ولایتمداری مردم عزیز کشورمان و هویتی است که در 8 سال دفاع مقدس برای کشورمان ساختیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها