امام جمعه شبستر:

باید قدردان انقلاب این نعمت بزرگ الهی باشیم

امام جمعه شبستر در همایش بیعت با ولایت، گفت: انقلاب اسلامی از بزرگ نعمت های الهی است که بر همه واجب است قدردان این نعمت الهی بزرگ باشیم.
کد خبر: ۸۹۸۲۶۲۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده افزود: همچون دوران انقلاب اسلامی، بقا و داوم انقلاب نیز ایمان و باورهای اعتقادی و ایمان به وجود رهبریت و ولایت مطلقه فقیه در جامعه است و باید به این دو عامل توجه داشته باشیم.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: برنامه ریزی های مختلفی از سوی استکبار جهانی انجام می شود تا به ایمان و باور مردم ضربه بزنند.

وی با تاکید بر تحمل همدیگر و رعایت اخلاق اظهار داشت :دشمنان تلاش می کنند بین مردم و مسئولین بداخلاقی ایجاد کنند که در مقابل این توطئه باید هوشیار و آگاه باشیم.

امام جمعه شبستر تصریح کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار می رود حتما مسائل و موضوعاتی که به صورت طرح و لایحه در مجلس مطرح می شود را قبل از تصویب به صورت کارشناسی شده ،مطالعه کنند.

حجت الاسلام محمدزاده ادامه داد: سوال از نماینده مجلس حق مردم است و نمایندگان وظیفه دارند قوانین و مصوبات مجلس را به سمع و نظر مردم برسانند و مردم نیز باید از نمایندگان حمایت کنند.

باید قدردان انقلاب این نعمت بزرگ الهی باشیم

نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی نیز با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: امام راحل در ۱۲ بهمن با اتکا به وحدت ملت، معنویت و فرهنگ انقلاب اسلامی به ایران اسلامی قدم گذاشته و با همت و یکپارچگی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

آقاپور علیشاهی اظهار کرد: ولایت فقیه پرچمدار ادامه راه انقلاب اسلامی است و باید قدردان وجود ولایت فقیه باشیم و توجه کنیم که ملت در زمان تبعید امام با وحدت و یکپارچگی زمینه حضور امام راحل را فراهم کردند.

با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان افزود: برخی ها می خواهند ایران اسلامی را اذیت کنند که باید بدانند نمی توانند کاری کنند و انقلاب اسلامی با اقتدار به حیات خود ادامه خواهد داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار