فرماندار اشکذر در پیامی ضمن ابراز تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) به مردم شریف و متدین دیار دارالمؤمنین فرارسیدن چهلمین بهار آزادی را گرامی داشت.
کد خبر: ۸۹۸۲۶۵۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: فرماندار اشکذر در پیامی ضمن ابراز تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) به مردم شریف و متدین دیار دارالمؤمنین فرارسیدن چهلمین بهار آزادی را گرامی داشت.
محمدعلی شاه‌حسینی در این پیام آورده است:
انقلاب اسلامی همواره یادآور خاطراتی شیرین از تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم الهی و اراده‌ای سترگ از ملت بزرگ ایران بود که با رهبری آزادی‌خواهانه و عدالت‌طلبانه امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.
دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین افتخار ملت مسلمان ایران سبب گردید تا اسلام تولدی دوباره یابد و اندیشه معنوی و پاک این نهضت باعث شد تا سایر مسلمانان نیز پرچم آزادی‌خواهی و عدالت را به اهتزاز درآورند.
اینک در طلیعه سی ونهمین سال این انقلاب ضمن ابراز تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام ایران عزیز، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر را به همه فجر آفرینان به‌ویژه مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی و آحاد مردم همیشه درصحنه و شهیدپرور شهرستان اشکذر تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه رهبری‌های مقـــام عظمای ولایــت از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.
ارسال نظرات