خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی خبر داد؛
مسئول روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در محور موضوعی فلسفه نهضت امام حسین(ع) و امر به معروف و نهی از منکر، توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری «تذکر لسانی، وظیفه همگانی»، امر به معروف و نهی از منکر در روایات و آیات و ایجاد انگیزه در مردم برای انجام امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۸۲۶۷۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

جواد بیرام زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، اظهارداشت: بنا به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب، امر به معروف و نهی از منکر کارآمدترین و سیرین ترین شیوه تعامل در جامعه است.

وی با تاکید به اینکه  دبیرخانه فقط آثاری که مربوط به موضوع اصلی فراخوان(امر به معروف و نهی از منکر) است، را پذیرش خواهد کرد، افزود: آثار خارج از موضوع فراخوان داوری نخواهند شد.

بیرامزاده اضافه کرد: همه شاعران و نویسندگان استان می توانند در این جشنواره شرکت کنند ولی آثار ارسالی نباید قبلا چاپ و یا در فضای مجازی منتشر شده باشد.

وی گاه شمار پذیرش آثار را 12 اسفند ماه به دبیرخانه عنوان و تاکید کرد: مهلت اعلام شده تمدید نخواهد شد و علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق تلگرام به شماره های 09144122763(بیرام زاده) و 09368975120(شکری فرد) ارسال کنند.

بیرامزاده جوایز برگزیدگان این جشنواره را علاوه بر اهدای لوح سپاس به شرح زیر اعلام کرد؛

* نفرات اول هر بخش پنج میلیون ریال

* نفرات دوم هر بخش سه میلیون ریال

* نفرات سوم هر بخش دو میلیون ریال

ارسال نظرات