استاندار لرستان گفت: یکی از روش‌هایی که بتوانیم جوانان بانشاطی داشته باشیم، ایجاد زیرساخت‌های ورزشی است
کد خبر: ۸۹۸۲۷۰۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی امروز در همایش پیاده‌روی خانوادگی شهرستان کوهدشت بابیان اینکه ورزش به‌سلامت جسم و تفکر کمک می‌کند و جامعه‌ای سالم است که ترکیبی از این دو داشته باشد اظهار داشت: جامعه‌ای توسعه پیدا خواهد کرد که جسم و فکر سالم و فعالی داشته باشد و برنامه امروز در همین راستا برگزارشده است.
وی افزود: ورزش همگانی از نوع پیاده‌روی ارزان‌ترین ورزش‌هاست که نیازمند امکانات و تجهیزات خاصی نیست.
خادمی با اشاره به اینکه ورزش لرستان سابقه درخشانی در سطح کشور داشته و از جایگاه خوبی برخوردار است، گفت: ما ورزشکارانی داریم که در سطح ملی و بین‌المللی خوش درخشیدند، اما از وضعیت امکانات ورزشی در سطح استان راضی نیستیم.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: یکی از روش‌هایی که بتوانیم جوانان بانشاطی داشته باشیم، ایجاد زیرساخت‌های ورزشی است و برای این کار در برنامه چهارساله استان برنامه‌ریزی‌هایی شده است.
وی با اشاره به اینکه حضور و استقبال مردم نشان می‌دهد که این برنامه‌ها مؤثرند و باید ادامه یابد گفت: در بحث سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی برای ورزش باید گفت که اقتصاد ورزش در کل کشور به‌خوبی عمل‌نکرده چراکه به‌نوعی بیشتر آن‌ها وابسته به دولت هستند و در لرستان نیز پشتیبان ورزشی نداریم.
خادمی گفت: این ورزش باید در جامعه ترویج یابد و برنامه‌هایی در حوزه ورزش استان در راستای شناسایی و پرورش استعداد‌ها داریم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات