امام جمعه بستان آباد در خطبه های نمازجمعه این شهرستان از انقلاب اسلامی به عنوان نعمت بزرگ الهی یاد کرد و گفت: اقتدار، امنیت و پیشرفت امروز کشور مدیون پیروزی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۲۷۲۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید رضا رضوی  با اشاره به آغاز ایام دهه فجر با بیان اینکه برای پیروزی انقلاب اسلامی و استقلال کشور خون های پاک جوانان را داده ایم،افزود: امروز بصیرت و آگاهی، وحدت و حرکت بر مسیر ولایت تنها راه نجات کشور است.
وی از دهه فجر به عنوان ایستگاه تشکر و شکرگزاری ملت ایران در برابر تمامی زحمت های کشیده شده در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد.
امام جمعه بستان آباد با یادآوری هجمه های دشمنان بر علیه کشور مان در طول 40 سال گذشته اظهار کرد: امروز بزرگترین دشمن کشورمان آمریکا، نمادی از تجربه شکست در برابر ایران را به خود اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه آمریکا با صرف میلیارد ها دلار داعش را بوجود آورده و آن را مسلح کرد و در کشورهای عراق و سوریه کشتار انجام داد، خاطر نشان کرد: امریکا تلاش می کرد از این طریق به انقلاب اسلامی ضربه بزند که بی نتیجه ماند.
امام جمعه بستان آباد با اشاره به هجمه های رسانه ای و فضای مجازی و استفاده دشمنان از ظرفیت های آن ها هشدار داد و افزود: دشمن در تلاش است با شبه افکنی و توطئه های فرهنگی جوانان و نسل جدید انقلاب را مورد حمله قرار دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها