خبرهای داغ:
مدير گروه مديريت اسلامي پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي خبر داد
مدير گروه مديريت اسلامي پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي از برگزاري كرسي علمي ترويجي بررسي جواز مديريت‌هاي زنان بر اساس آيه قوامون 14 بهمن امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۷۵۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام علی آقا پیروز با اشاره به ارائه تحقیقی با عنوان بررسی مدیریت‌های زنان در مناصب سیاسی اظهار کرد: در این تحقیق بررسی شد که آیا مدیریت‌هایی کلان زنان به معنای مدیریت در مناصب سیاسی مانند وزارت و معاونت ریاست جمهوری از نظر شرعی مشکلی دارد یا خیر.

 وی خاطرنشان کرد: در گذشته زمانی که این موضوع مطرح شد برخی مخالفت و ادله‌ای مطرح کردند مبنی بر اینکه ورود زنان به این مناصب جایز نیست ولی همچنان پرونده آن باز بود و پاسخ روشنی دریافت نشد و  نیاز به تحقیق تفصیلی در این زمینه احساس می‌شد.

وی از برگزاری کرسی علمی ترویجی بررسی جواز مدیریت‌های زنان بر اساس آیه قوامون در روز 14 بهمن امسال خبر داد و افزود: حجت‌الاسلام ولی الله نقی پورفر دانشیار دانشگاه قم و رئیس پژوهشکده مدیریت اسلامی دانشگاه قم و حجت‌الاسلام علی محمدی جورکویه استادیار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و رئیس پژوهشکده نظام‌های اسلامی به عنوان ناقد در این نشست حضور دارند و حجت‌الاسلام اسماعیل رستمی نیا استادیار پژوهشگاه امام صادق به عنوان دبیر عملی  این نشست است.

کرسی علمی ترویجی بررسی جواز مدیریت‌های زنان بر اساس آیه قوامون 14 بهمن از ساعت 19 تا 21 در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی واقع در بلوار 15 خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات