به مناسبت آغاز دهه فجر، از جانبازان و خانواده تنها شهید انقلاب اردکان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۷۵۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از جانبازان و خانواده شهید محمدعلی قانعی به عنوان تنها شهید انقلاب اردکان تجلیل شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهید قانعی را گرامی داشت و گفت: باید سپاسگزار خداوند متعال باشیم که در نظامی نفس می‌کشیم که نام شیعه را در جهان اعتلا بخشید.
وی افزود: در وانفسای انحرافات بشری، کشور ایران به عنوان تنها نظام حکومتی است که به نام شیعه و بر مبنای قوانین اسلام در دنیا تشکیل شده است که بسیاری از بزرگان حتی در خواب هم آن را نمی‌دیدند که نظامی به نام شیعه برپا شود و در رأس این نظام هم یک مرجع تقلید قرار بگیرد.
امام جمعه اردکان گفت: قطعاً اگر این رهبری‌های الهی حضرت امام خمینی (ره) و حمایت‌ها و مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران نبود این عزت و سربلندی امروز ایران به دست نمی‌آمد. امروز مکتب اهل بیت و مذهب شیعه با نام ایران شناخته می‌شود و معارف مذهب شیعه از نظام جمهوری اسلامی ایران ترویج می‌شود.
وی در پایان اظهار داشت: بسیاری از افراد با خدمت به این نظام و ایثار و فداکاری به درجات معنوی رسیدند. از خداوند می‌خواهیم که به ما مسئولین توانایی انجام وظایف را عنایت کند تا مدیون شهداء و زحمتکشان نظام نباشیم و از این کاروان نورانی عقب نمانیم.
بیان خاطراتی از دوران انقلاب توسط یکی از مبارزان اردکانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
گفتنی است که مراسم تجلیل از جانبازان و خانواده تنها شهید انقلاب اردکان با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در محل سینما هویزه برگزار شد.
ارسال نظرات