نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: اصول انقلابی در جامعه نباید کمرنگ شود و مسائلی همچون ولایت، انقلابی گری و انقلابی ماندن باید بیش‌از پیش تبیین و ترویج شود.
کد خبر: ۸۹۸۲۷۷۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به تشریح بخش‌هایی از زندگی و برخی از ویژگی‌ها و فضایل ایشان پرداخت.

آیت‌الله محمدرضا ناصری با اشاره به قرار گرفتن در ایام الله دهه فجر گفت: اکنون سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر می‌گذاریم و این انقلاب حرکتی بر مبنای مبانی اسلام ناب بود که به پشتیبانی و پشتوانه عامه مردم ایران شکل گرفت و از جنس کودتا و جنبش‌های مردمی نبود.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) باعث تعالی و رشد فکری مردم و بیدار شدن آن‌ها شد و با انقلاب اسلامی ایران عزت به مردم و کشور بازگشت و دست بیگانگان و چپاول گران از کشور کوتاه شد.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: با وجود اینکه انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی خود نزدیک می‌شود و هنوز نیاز به تحول و تغییر در بسیاری از موارد، نظیر سیستم آموزشی؛ در کشور احساس می‌شود، شیوه‌های آموزشی امروز نوآوری و خلاقیت‌های لازم را ندارد و سیستم آموزشی باید رشد و تعالی دانش آموزان و جوانان را در عرصه‌های مختلف به دنبال داشته باشد.

آیت‌الله ناصری گفت: پیشرفت‌ها و موفقیت‌های ایران اسلامی در این سال‌ها حاصل توجه و حرکت در مسیر ارزش‌ها، اصول انقلابی و بهره‌گیری از نیرو‌های انقلابی و کارآمد است.

وی اذعان کرد: اصول انقلابی در جامعه نباید کمرنگ شود و مسائلی همچون ولایت، انقلابی گری و انقلابی ماندن باید بیش‌از پیش تبیین و ترویج شود.

امام جمعه یزد پیشرفت و آبادانی کشور را درگرو تربیت نیرو‌های کارآمد و انقلابی دانست و تصریح کرد: حرکت در مسیری که امام راحل عظیم‌الشأن برای ما ترسیم کرد، تعالی و رشد جامعه در همه ابعاد را به دنبال خواهد داشت.

وی بر لزوم هوشیاری همه اقشار جامعه نسبت به توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار تأکید کرد و یادآور شد: دشمنان ما، امروز به دنبال القای ناامیدی و پخش شبهات و شایعات بی‌اساس از طریق فضای مجازی هستند که باید نسبت به این حیله‌ها و فتنه‌گری‌ها هوشیار بود.
ارسال نظرات