مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) در کرج با اعلام خبر برپایی آئین کتابخوانی انقلاب ویژه دهه فجر گفت: سه پروژه بزرگ هنری و ورزشی با همت کانون مسجد امام حسن مجتبی(ع) در منطقه دهقان ویلای کرج برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۸۲۷۷۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، کتاب صبورترین معلمی است که هر انسانی می تواند از آن بهره مند شود و انقلاب یکی از عناصری است که با حرکت مردمی شکل می گیرد و کتاب است که واقعیت های آن را به بهترین نحو بیان و شرح می دهد.

 کانون فرهنگی هنری مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع) واقع در دهقان ویلای کرج یکی از کانون های موفق در مسجد این منطقه از شهر کرج است که همواره با اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و ورزشی توانسته است، زمینه شکوفایی فکری نوجوانان و جوانان این منطقه گردد.

برهمین اساس مسابقه کتابخوانی به مناسبت دهه فجر با عناوین کتاب خاطرات سفیر ویژه کلاس دهم به بالا، کتاب فرار شاهانه ویژه کلاس ششم تا نهم، کتاب انقلاب و لاله ها ویژه کلاس اول تا پنجم در نخستین روز از دهه انقلاب برگزار شد.

شامگاه روز گذشته پس از نماز مغرب و عشاء این مسابقه کتابخوانی با همت کانون فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) و مرکز مطالعه و پژوهش این کانون مسجد با استقبال پرشور علاقمندان برپا شد.

مرتضی حسین زاده، مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع) دهقان ویلای کرج در خصوص برگزاری مسابقه کتابخوانی از استقبال پرشور و دور از انتظار علاقمندان این حوزه خبر داد و گفت: این مسابقه با استقبال گستره اهالی منطقه و شرکت بیش از 150 نفر همراه شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها