خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آمریکا با ناامن کردن منطقه به دنبال ایجاد حاشیه امن و آرامش برای رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۹۸۲۸۰۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز کرمانشاه، با توصیه همگان به تقوای الهی و دوری از معصیت اظهار داشت: آمریکا در پی آن است تا با مشغول کردن مسلمانان به یکدیگر به اهداف پلید خود که ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی است، برسد.

 

وی کشتار مسلمانان را از توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: استکبار جهانی می‌خواهد با درگیر ساختن مسلمانان به کشتار یکدیگر، مسئله اصلی جهان اسلام یعنی فلسطین را کمرنگ کند تا از این طریق رژیم صهیونیستی در آرامش باشد.

 

آیت الله علما در ادامه به حوادث اخیر در افغانستان اشاره کرد و افزود: در یک ماه پیش در افغانستان چندین تن کشته و  مجروح شدند و دست آمریکا در پشت این جنایت‌ها دیده می‌شود. 

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: آمریکا با انتقال داعش به افغتان درصدد است تا حضور خود را در این کشور توجیه نماید.

 

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه بر اهمیت هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه‌های آمریکا تاکید کرد و گفت: باید مراقب توطئه های استکبار باشیم، دشمن درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب در روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی، اهمیت مسئله فلسطین را فریاد زد و مقام معظم رهبری همواره به مسئله نخست جهان اسلام تأکید دارند.

ارسال نظرات