امام جمعه ساوه گفت: تضعیف جایگاه ولایت در کشور توسط عده ای خاص به ضرر همه مردم سوار بر کشتی نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۲۸۰۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در یادواره شهدای امامزاده سید هارون(ع) طراز ناهید از توابع شهرستان ساوه با اشاره به انقلاب های دینی جهان گفت: انقلاب های اسلامی محمدی، حسینی، خمینی و مهدوی سیر تکامل انسان را برای پذیرش و برپایی حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) تکمیل می کنند.

وی افزود: این انقلاب ها ویژگی های مشترکی همچون نجات انسان از گمراهی، بازگشت به خدا و رهایی از ظلم و ستم را دارند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: در همه زمان ها سختی، جنگ و تحریم بر امت انقلابی از سوی استکبار تحمیل شده است مثلا در زمان پیامبر گرامی اسلام(ص) ۹۰ جنگ و محاصره اقتصادی شعب ابیطالب بر مسلمانان تحمیل شد.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: در واقعه عاشورا شاهد تحریم آب بر امام حسین (ع) و یارانش بودیم و در زمان فعلی نیز شاهد جنگ، تحریم و فتنه هستیم.

وی با تاکید بر ولایتمداری برای کسب پیروزی اظهار کرد: هر امتی دنیاطلب و بی بصیرت شد و رهبرش را تنها گذاشت دچار خواری و ذلت می شود.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: با برگزاری یادواره شهدا علاوه بر اعلام پیروی از آرمان شهدا در واقع می‌گوییم که آماده جان فشانی برای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی هستیم.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: تضعیف جایگاه ولایت در کشور توسط عده ای خاص به ضرر همه مردم سوار بر کشتی نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات