خبرهای داغ:
مردم ولایت مدار دزفول آماده پذیرایی از ۸ شهید والامقام دوران دفاع مقدس هستند و آئین‌های ویژه گرامی داشت این سروقامتان جبهه ایثار و مقاومت در این شهر پرافتخار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۲۸۱۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

مردم شهر حماسه ساز چهارم خرداد ماه، آماده پذیرایی از 8 شهید دوران دفاع مقدس هستند و تمهیدات لازم برای حضور کاروان شهدا در این شهر پر افتخار فراهم شده است.

امیر عیسی‌زاده با بیان رشادت‌های مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: تمام بخش‌های شهری دزفول به جهت حضور و پذیرایی از هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس بسیج و آماده‌سازی شده‌اند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود: مردم دزفول با حضور پر شور خود بار دیگر بر استمرار مسیر الهی خود در حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایران معاصر تاکید و حماسه‌ای دیگر از خود در این عرصه، جلوه‌گر می‌کنند.

محمد شاه مرادی نیز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول گفت: مردم دزفول همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و برای دفاع از جغرافیای معنوی و سرزمینی ایران اسلامی، جان و مال خود را اهدا می‌کنند.

این شهروند دزفولی با بیان این که جوانان و گروه‌های مردمی برای حضور گسترده شهروندان در آئین‌های گرامی داشت شهدای گمنام در شهرستان دزفول اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌ای را به اجرا رسانده‌اند، عنوان کرد: هدف از تشکیل این گروه‌های مردمی، معرفی و پاسداشت هر چه بهتر شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

  هم زمان با سال روز گرامی داشت دهه فجر وآئین‌های سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س)، هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد دزفول شده و در روستای خیبر، تیپ 292 زرهی دزفول، شهر حمزه و روستای چغامیش دزفول به خاک سپرده می‌شوند.

روز پنج شنبه پیکر پاک و مطهر 28 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه و با استقبال پرشور مردم وارد خاک کشورمان شد که در مراسم استقبال از این شهدای عالی قدر، جمع کثیری از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها