امام جمعه بروجرد گفت:  بایستی ازفرصت  دهه فجر در راستای بیان  ارزش‎های حاکم بر انقلاب و بیان واقعیات تلخ رژیم شاهنشاهی بهره برد
کد خبر: ۸۹۸۲۸۳۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری  بسیج از لرستان، حجت الاسلام حسن ترابی امروز در خطبه‎های نماز جمعه امروز شهرستان بروجرد  با اشاره به فرا رسیدن سی و نهمین سالروز پیروزی  انقلاب اسلامی عنوان کرد: امام (ره) انقلابی را  راهنما ورهبری کرد که به نام دین و با اراده و اشتیاق و علاقه مردم صورت گرفت و ایشان  با کمک مردم طومار رژیم ظالم شاهنشاهی که مظهر  خفقان واستبداد داخلی و استعمار بود، را در هم پیچید.

وی افزود : بایستی ازفرصت  دهه فجر در راستای بیان  ارزش‎های حاکم بر انقلاب و بیان واقعیات تلخ رژیم شاهنشاهی بهره برد، همچنانکه بیان حقایق دوران پیش از انقلاب موجب می‎شود که نسل جوان و نوجوان امروزی  ارزش نعمت بزرگ انقلاب، امام، ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران را بدانند و برای حفظ آن تلاش وکوشش نمایند.

 

حجت الاسلام ترابی بیان کرد:  تحقیر مردم ایران در زمان ستمشاهی توسط مستشاران، اجانب و وابستگی کشور به بیگانگان در آن زمان درمقابل رشد وپیشرفت وبدست آوردن دستاوردهای عظیم  کشور  ایران اسلامی در این دوران باید برای نسل جوان ونوجوان کشور تشریح و بیان شود .

 

خطیب جمعه بروجرد گفت:  بالا بودن اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه  و  جهان و برخورداربودن کشور از ضریب بالای امنیت ازجمله  دستاوردهای انقلاب اسلامی  می باشد.

خطیب جمعه بروجرد اظهار کرد:  با توجه به وقایع اخیر افغانستان وکشته وزخمی شدن ۳۵۰نفر اظهار داشت: آمریکا هیچ‎گاه به دنبال قطع یا کاهش اقدامات تروریستی در افغانستان نیست زیرا اگر اینگونه اقدامات تروریستی قطع شود ، حضور نامشروع  آمریکا در افغانستان قابل توجیه نخواهد بود.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات کارگران  شهرداری بروجرد اشاره و اینگونه  بیان کرد: مدت 7 روز است که تعدادی از کارگران شهرداری  با حضور در مقابل ساختمان شورای شهر و شهرداری بروجرد خواهان تحقق مطالبات خود  می باشند.

 وی با اشاره به حقوق معوق 8 ماهه کارگران شهرداری ادامه داد: در حال حاضر شهرداری بروجرد با تورم نیرو مواجه بوده و ماهانه باید 4.5 میلیارد تومان را بابت حقوق و بیمه نیروها پرداخت کند که هم اکنون با مشکلات مالی مواجه شده است .

 

 خطیب جمعه بروجرد افزود: با توجه به اینکه   کاهش ساخت و سازها در میزان درآمدهای شهرداری بروجرد تاثیر داشته است  گفتند، در گذشته  شهرداری کمتر به دنبال ایجاد منابع درآمدی پایدار بوده و امروزه  با مشکلات درآمدی مواجه شده است .

ترابی  به روی کار‌ آمدن شهردار جدید بروجرد اشاره کرد و افزود: در سایه وحدت و اتحاد  اعضای شورا  با شهرداری حول محور حل مشکلات و پیشرفت امور در حوزه‎های عمران و خدمات شهری، باید با تلاش مسئولان شهرستانی و استانی زمینه رفع مشکلات  فراهم شود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات