خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی:

مبارزه با آمریکا نوعی خدمت به مردم است

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه برای چنین مردمی باید مسئولان تمام همت خویش را برای خدمتگزاری بکار بندند تاکید کرد: کارگزاران نظام اسلامی باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند که مبارزه با آمریکا نوعی خدمت به مردم است.
کد خبر: ۸۹۸۲۸۳۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی  در یادواره 104 شهید حوزه بسیج شهید اشرفی اصفهانی باغشهر اسلامیه اظهارداشت: امروز هر جا اسلام نیاز به یاری داشته باشد جوانان تربیت شده انقلاب حضور دارند و بیش از نیازمان آماده جانفشانی برای اعتلای اسلام عزیز هستند.

وی با بیان اینکه برای چنین مردمی باید مسئولان تمام همت خویش را برای خدمتگزاری بکار بندند تاکید کرد: کارگزاران نظام اسلامی باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند که مبارزه با آمریکا نوعی خدمت به مردم است.

قاسمی انقلاب اسلامی را فجر انقلاب حضرت مهدی موعود دانست و اضافه کرد: لازمه آماده سازی زمینه ظهور امام زمان اینست که تا طلوع خورشید حکومت دولت یار بیدار و هوشیار باشیم.

انقلاب اسلامی ایران منشاء بیداری کشورهای اسلامی

وی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران جبهه جدیدی در مقابل استکبار بوجود آورد که منشاء تحولات و بیداری در کشورهای اسلامی شد و مهر تاییدی بر تمام حرکتها و جنبش های آزادی خواهانه در عالم گردید.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: ترویج فرهنگ تفکر بسیجی و شهادت طلبی که امام راحل به این ملت آموخت موجب پیروزی در تمام صحنه ها و الگو برداری سایر کشورها از ایران شد به همین دلیل استکبار تمام توان را برای متوقف کردن موج فزاینده انقلاب اسلامی در جهان بکار گرفته است.

قاسمی افزود : تا هنگامی که مردم بر اصول انقلاب پافشاری کرده و حامی ولایت فقیه و رهبری باشند در تمام صحنه ها مانند گذشته پیروز خواهیم بود و آینده درخشانی در انتظار این ملت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها