به مناسبت ایام الله دهه فجر، از پرستاران نمونه شهرستان اردکان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۸۵۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، از پرستاران نمونه شهرستان اردکان در سال ۹۶ تجلیل شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در این مراسم ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران توانست اولین حکومت را به نام شیعه در دنیا تشکیل دهد که در جهان اثرات فراوانی داشته است. یکی از تأثیرات حکومت شیعه ایران این بوده است که موجب ایجاد بیداری اسلامی در دنیا شده است و در هر نقطه‌ای حکومت شیعه تشکیل شود ما وظیفه شرعی داریم که از او حمایت کنیم.
وی اظهار داشت: در هر مسئولیتی که هستیم باید به گونه‌ای عمل کنیم که شرمنده امام و شهداء و کسانی که برای این انقلاب خون دل خورده اند نباشیم.
امام جمعه اردکان در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت و ویژگی شغل پرستاری گفت: هیچ کسی تا در موقعیتی قرار نداشته باشد نمی‌تواند شرایط کاری پرستاران را درک کند. همه باید قدردان زحمات پرستاران عزیز باشیم.
وی افزود: پرستاران در دوران خدمت خود گاهی صحنه‌هایی را می‌بینند که هیچ فردی نمی‌تواند آن را درک کند. پرستاران با خداوند معامله می‌کنند.
حجت الاسلام شاکر با بیان اینکه پرستاران در مواردی از مسئولین گلایه دارند اظهار داشت: مسئولین باید در حد توان خود از پرستاران حمایت کنند و مایه دلگرمی آن‌ها باشند چرا که گاهی یک برخورد خوب آنچنان تأثیری دارد که اگر صد‌ها جایزه هم بدهید این تأثیر را ندارد.
در این مراسم از پرستاران نمونه شهرستان در سال ۹۶ و برگزیدگان مسابقات فرهنگی و بسیج با اهداء هدایایی تجلیل شد.
ارسال نظرات