خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه کنگاور گفت:دهه فجر انقلاب قطعه ای نورانی در تاریخ ایران و امت متعهد و متمدن است.
کد خبر: ۸۹۸۲۸۶۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور، با اشاره به سالروز بازگشت مقتدرانه بنیانگذار انقلاب اسلامی به کشوردر روز 12بهمن ماه سال 57 ، اظهار داشت: با وجود تمام موانع ، امام راحل با عزت وارد کشور شد و انقلاب اسلامی ده روز پس از ورود ایشان به پیروزی رسید.

 

حیدرنژاد ادامه داد: آنها که نسل انقلاب هستند به یاد دارند مردم ما با عشق انقلاب را در آغوش گرفتند و از حاکمیت اسلام استقبال کردند تا ولی خدا رهبر ما باشد و عدالت و قسط شکل گیرد.

 

وی گفت: امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب همواره تذکر داده اند که مراقب خطر نفوذی ها در انقلاب باشیم یعنی آنها که دنبال زیاده خواهی بوده و درد مستضعفان و محرومان را نمی دانند نسبت به انقلاب ما نامحرم هستند.

 

سرهنگ حیدرنژاد با بیان اینکه اشرافیت، تبعیض و بی عدالتی در مقابل اسلام و انقلاب است گفت: هرکسی با هر عنوانی زیاده خواهی را باب کند در برابر انقلاب قرار گرفته و نباید آن را به پای انقلاب بگذاریم.

 

وی استقلال سیاسی نظام جمهوری اسلامی را در دنیا کم نظیر عنوان کرد و گفت: در چهار دهه عمر نظام جمهوری اسلامی، هیچ دولت و حکومتی در دنیا به ایران تحمیل نشده که این یک افتخار تاریخی در تاریخ ایران است.

 

وی حفظ آرامش و اتحاد بین مسئولان را در این برهه از زمان در نظام جمهوری اسلامی ضروری دانست و گفت: مسئولان اجرایی با همدلی و همفکری مشکلات معیشت مردم را حل کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور ادامه داد: اجازه ندهید دشمن از مطالبات مردم سوء استفاده کند، کشور امروز در محاصره تبلیغاتی و رسانه ای دشمن است و باید قوی، منسجم و هماهنگ باشیم تا دشمن هیچ غلطی نتواند بکند.

 

وی با بیان اینکه به مطالبات باید به اندازه توجه کرد گفت: اگر به مطالبات اقتصادی کمتر از آن توجه کنیم، کشور را با مشکل مواجه کرده ایم و اگر توجه بیش از اندازه شود با سیاه نمایی قصد استکباریان را پیاده سازی خواهیم کرد.

ارسال نظرات