با حضور مسئولین و تعدادی از دانش اموزان امروز تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) گلباران شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۸۷۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
به گزارش خبر گزاری بسیج از کردستان، همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) گلباران شد.


در این مراسم که با حضور مسئولین و تعدادی از دانش اموزان برگزار گردید، دانش آموزان با در دست داشتن شاخه‌های گل تمثال مبارک امام (ره) را گلباران نمودند.


حجت الاسلام حسن باباییان امام جمعه شهرستان قروه در این مراسم و طی سخنانی با تاکید بر لزوم بیان دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: رژیم منحوس پهلوی بسیاری از ظلم‌ها را بر مردم روا داشتند که بیان آن‌ها قابل تحمل نمی‌باشد.


وی با بیان اینکه باید انقلاب اسلامی در همه ابعاد ان شناخته شود، افزود: انقلاب اسلامی باید در تمامی ابعاد خود برای تمامی نسل‌ها به خوبی شناخته و شناسانیده شود تا نسل جدید از زیبایی‌های ان مطلع شوند.


باباییان ادامه داد: اگر ما نتوانیم به خوبی انقلاب اسلامی را به جوانان و نوجوانان بشناسانیم دشمن از این ضعف ما استفاده خواهد کرد.


وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن به دنبال آن است تا با زبان ما ضعف‌های ما را درشت نمایش دهد و با این کار به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در نسل جدید است.


باباییان با تاکید بر آنکه باید استعداد‌ها و خوبی‌ها و آنچه که باعث رشد کشور می‌شود را بیان نمود، گفت: انقلاب اسلامی ایران خدمات بی نظیری را که همانند ان در عالم وجود ندارد ارائه داده است و از مسئولین پاکدستی برخوردار است که با جان و دل دلسوز نظام هستند، اما دشمن به دنبال ضعف‌ها و به دنبال یافتن افراد فاسد است.


وی هنر انقلاب اسلامی را در انتخاب مسئولین از دل مردم دانست و افزود: امروز با حضور امام راحل در کشور آفتاب تابیدن گرفت و هم اکنون نیز مقام معظم رهبری همانند آفتاب درخشان به مردم گرما می‌بخشند.


امام جمعه قروه بیان داشت: امروز می‌بینیم که یک سخن مقام معظم رهبری قلب مردم را آرام و امیدوار و قلب دشمن را ناامید می‌سازد و این آرام شدن قلب مردم از هنر‌های ۱۲ بهمن ماه است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات