خبرهای داغ:
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس ضمن تشریح ویژه برنامه‌های گرامیداشت سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی گفت: برگزاری ویژه برنامه عصر شعر انقلاب و اکران فیلم‌های انقلاب اسلامی بخشی از برنامه‌های فرهنگی حرم در این ایام است.
کد خبر: ۸۹۸۲۹۰۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

حجت‌الاسلام احمد سلامی ضمن تشریح ویژه برنامه‌های گرامیداشت سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: افتتاحیه مراسم دهه فجر در حرم مطهر 12 بهمن ماه با همکاری سازمان‌های مختلف از ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

وی گفت: در این ایام نمایشگاه‌های متعددی در آستان مقدس برپا می‌شود که از جمله آنان می‌توان به برپایی نمایشگاه‌های شهدای انقلاب و فعالیت‌های سیاسی تولیت معظم آستان مقدس شاهچراغ(ع) آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب و شهید محراب آیت‌الله سید عبدالحسین دستغیب(ره) اشاره کرد.

حجت‌الاسلام سلامی، آذین‌بندی حرم مطهر با پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برگزاری ویژه برنامه عصر شعر انقلاب در 17 بهمن ماه، گلباران و حزب خوانی در کنار قبور مطهر شهدا در 19 بهمن ماه از ساعت 15 و محفل انس با قرآن کریم بعد از اقامه نماز عصر در 19 بهمن ماه را از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب در آستان مقدس شاهچراغ (ع) اعلام کرد.

وی افزود: فیلم‌های انقلاب با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی در طول دهه مبارک فجر در آستان مقدس اکران می‌شود و برنامه نقالی و پرده‌خوانی داستان انقلاب و همچنین برنامه خاطره‌گویی انقلاب در ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس ضمن اشاره به مسابقات فرهنگی – مذهبی که در این ایام برگزار می‌شود، گفت: مسابقه قرآن شکوفه‌های احمدی و مسابقه «من پرچم ایرانم را دوست دارم» از جمله مسابقاتی است که در این ایام برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان، اجرای زنده برنامه رادیو حرم با موضوع دهه مبارک فجر و انقلاب اسلامی - دیدار خدام حرم مطهر با خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی، سر دادن بانگ الله اکبر از گلدسته‌های حرم مطهر در شب 22 بهمن و شرکت خدام افتخاری و رسمی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از دیگر برنامه‌های این ایام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها